geen resultaten gevonden bij zoeken op "pleepapier"quote:
vochtige doekjes zijn gayquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:06 schreef tisauch het volgende:
Gebruik dan ook vochtige doekjes, beter voor je aars.![]()
Echte mannen gebruiken grijs papier, dat schuurt de aarsquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vochtige doekjes zijn gay![]()
iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken grijs papier, dat schuurt de aars![]()
Soft toiletpapier en natte doekjes is voor mieten
plassen valt onder overige schoonmaak activiteiten huilliequote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef scrub_nurse het volgende:
en hoeveel cm gebruik je wanneer je geplast hebt?? of ben je er zo een die denkt als je er n paar keer mee schudt, t wel droog is![]()
eh, nichten houden van een pijnlijke anus heb ik gehoordquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
idd![]()
Klacht erbij > Viese Nichten die natte doekjes gebruiken om hun reet af te vegen![]()
![]()
vrouwen die hun flamoes droog schuddenquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef scrub_nurse het volgende:
en hoeveel cm gebruik je wanneer je geplast hebt?? of ben je er zo een die denkt als je er n paar keer mee schudt, t wel droog is![]()
Ey, ik ruk max 4x per week, das dus 80cmquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:46 schreef Treveo het volgende:
Gewoon minder rukken...
Je anus dichtnaaien dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Ey, ik ruk max 4x per week, das dus 80cm![]()
aangezien er meer dan 20meter op een rol gaat, lijkt me niet dat dara het probleem zit![]()
"je anus dichtnaaien"quote:
je bent toch ook een BoF homo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vochtige doekjes zijn gay![]()
latente BoF homoquote:
NEP HOMO!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
latente BoF homo![]()
buiten BoF ben ik hardcore vrouw-aandouwer![]()
zo doe ik het met poepen anders ook hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef scrub_nurse het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
zo doe ik het met poepen anders ook hoor![]()
ik bn ff druk mysteries op te lossen > geduld is een schone zaakquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:12 schreef dekkered het volgende:
waar blijft dat verhaal eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |