quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:54 schreef Borkydude het volgende:
Pwnd.
Godzijdank. Fok is een hemels product. Het heeft je maar 43 minuten gekost om er overheen te komen en verder te gaan met je leven en niets meer te proberen met gods meisje. Die liefde moet wel heel diep hebben gezeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:10 schreef Noodlez het volgende:
Ja, het verhaal is nogal dramatisch. Kan er geen reet meer aan doen, helaas. Nu verder en misschien is het maar beter ook. Genoeg anderen idd. Een ding weet ik wel, dit was de eerste en laatste relatie met een gelovige.
Vanmiddag maar richting t strand.
Zo zie je maar weer! Ongelovige hond! Onee je gelooft natuurlijk in Fok!quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godzijdank. Fok is een hemels product. Het heeft je maar 43 minuten gekost om er overheen te komen en verder te gaan met je leven en niets meer te proberen met gods meisje. Die liefde moet wel heel diep hebben gezeten.
Waar zegtie dan dat hij er over heen is?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Godzijdank. Fok is een hemels product. Het heeft je maar 43 minuten gekost om er overheen te komen en verder te gaan met je leven en niets meer te proberen met gods meisje. Die liefde moet wel heel diep hebben gezeten.
For your information, er zijn nogal veel verschillende groepen onder de christenen, en dat iemand seks voor het huwelijk geoorloofd vindt (en dat ook niet tegen de bijbel vindt), wil niet zeggen dat diegene er niet heel erg veel mee bezig is van binnen en bijvoorbeeld wél graag samen zou bidden of in de kerk zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:04 schreef XpectorNL het volgende:
Al gebats met haar?
Zo ja, dan is dit dikke bull, want sex voor het huwelijk.![]()
Dan neemt ze het niet zo serieus met dat geloof, zo ken ik er meer. Door de weeks een beest en zondags vragen om vergevenis. Dan heeft dit een andere reden.![]()
Idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:54 schreef keijz het volgende:
Kiezen tussen een zogenaamde god en je relatie, was is dat nou voor keuze
Ach als ze zo erg in de heer is dan zat een potje neuken er ook niet in.quote:Erg frustrerend iig!
gmtaquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef SpecialK het volgende:
Hebben jullie al geneukt trouwens? Dan kan je de guilt-card spelen. God heeft toch al een pleurishekel aan haar met haar buiten-echtelijke seks dus kan ze netzogoed maar der geloof laten vallen. Ze komt toch wel in de hel terecht.
Nog pedo ook?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef heiden6 het volgende:
Wees blij, ik had ook zo'n die-hard christen als vriendin (ik was 16), en het geeft alleen maar kopzorgen. Niet te vergeten dat ik haar alles moest uitleggen op seksgebied terwijl ze 7 jaar ouder was, en ze kampte met enorme schuldgevoelens en allerlei andere issues.
quote:
Jawel, maar ik kon het niet laten even te happenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... weet je soms niet wat een pedofiel is?![]()
Wat de Friekboy zegtquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:29 schreef Friek_ het volgende:
Het is al lastig al interesses ver uit elkaar liggen, maar levensbeschouwingen zijn niet echt overkomelijk. Als waarden zover uit elkaar liggen is het nagenoeg onmogelijk om dat te overbruggen.
Dus mijn advies: gewoon jezelf kapotzuipen, blowen en sufneuken totdat je een nieuwe hebt.
What the fuck?! Dit is echt een vergelijking van het niveau lik-m'n-vest! Dat geloof een belangrijk deel van iemands leven kan zijn, daar kan ik mee inkomen en heb ik alle respect voor. Dat iemand die niet gelooft in God daar dus niet goed over kan meepraten, ook dat snap ik. Zelfs dat zoiets vervelend kan zijn omdat je bepaalde dingen niet met elkaar kan delen kan ik nog waarderen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Sessy het volgende:
Vergelijk het met, zeg, geen seks met iemand kunnen hebben omdat die geen geslachtsorganen heeft, of niet met iemand kunnen praten omdat die geen tong heeft. Dan kan verder alles wel goed zijn in een relatie, maar dat gemis blijft er.
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef Sessy het volgende:
Een relatie zonder seks kan ook prima functioneren.
En daar heb ik het nou moeilijk mee. Maar goed, dat is de kracht van een geloofsovertuiging. God bestaat sowieso, daar is geen bewijs voor nodig. God bestaat, als is het alleen al in de gedachten van iedere gelovige op aarde.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:33 schreef Sessy het volgende:
Dat jij er straks niet voor d'r bent geeft trouwens niks, TS, God is er voor haar en dat betekent veel meer voor haar.
Ik weet niet hoor, maar iemand anders beperkingen opleggen omdat jij ergens in geloofd vind ik echt ongelooflijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Sessy het volgende:
Noodlez: eerlijk of niet, een relatie waarin de een atheist is en de ander practiserend gelovig werkt niet uit mijn eigen ervaring. Ik stel niet de eis persoonlijk dat ik met iemand anders het geloof wil practiseren, maar ik wil wel respect voor bepaalde restricties die ik mijzelf opleg vanuit dat geloof - en dat wil ook wel eens zeggen dat de ander bepaalde dingen niet kan doen die hij anders zou willen doen. Als diegene dan volhardt in het willen doen wat hij normaal deed, komt dat over als een *zware* belediging, puur gevoelsmatig, omdat je geen respect krijgt voor iets wat een inherent deel van je is.
Voor iedereen ligt die drempel anders, en voor iemand is God zo'n inherent deel van hun persoonlijkheid dat ze dat moeten delen met iemand die er net zo over is... Vergelijk het met, zeg, geen seks met iemand kunnen hebben omdat die geen geslachtsorganen heeft, of niet met iemand kunnen praten omdat die geen tong heeft. Dan kan verder alles wel goed zijn in een relatie, maar dat gemis blijft er.
You've got to be kiddin', right??? Daarom vergrijpen zeker zoveel celibataire pastors en bisschoppen zich aan kleine kinderen, omdat zij genoeg hebben aan de Here. Rot toch op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:33 schreef Sessy het volgende:
Dat jij er straks niet voor d'r bent geeft trouwens niks, TS, God is er voor haar en dat betekent veel meer voor haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |