abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52495773
Count me in
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:23:09 #52
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52501346
quote:
Meike26: Afgelopen woensdag vond er in Enschede de allereerste mini-Fokmeeting plaats, die niet georganiseerd was! Fokkers Dr. Marten, Logician, Doagre en ikke, meetten elkaar in cafe De Geus, hartje Enschede.
Ik was er ook bij alleen wist je vast niet dat ik Fokker was ... jah je weet wel wie ik ben xD
was heel leuk trouwens
pi_52508603
Hihi wat een toeval inderdaad Meike.

Donderdag nacht gestapt met me vriendinnetje, en toen kwam ik Logican ook alweer tegen..
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:12:10 #54
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52508854
hihih Jah was leuk hea bij Paddy's met Logican en dat Chinese meisje dan... egt zo grappig
pi_52508943
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef Sweet-Bitch87 het volgende:
hihih Jah was leuk hea bij Paddy's met Logican en dat Chinese meisje dan... egt zo grappig
'We used to be guys someday'
'WHAT!! I dont belive you!'
'Yes its true, i show you my ID card'
'Oh no i dont belive'

zondag 19 augustus 2007 @ 20:17:32 #56
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52509007
"we were born a boy"
"no you're not boy... you are girl!"
"yeah but we used to be guys"
"are you kidding me!!!"
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:36:52 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52519571
Goed, dat wordt dus stevig herschrijven

Voor degenen die nog niet hebben gereageerd, graag nog. Het stuk vanaf het park is goed, het begin moet anders.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52524590
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef wonderer het volgende:
Goed, dat wordt dus stevig herschrijven

Voor degenen die nog niet hebben gereageerd, graag nog. Het stuk vanaf het park is goed, het begin moet anders.
Laat mij het ook is lezen, email/msn staat in me profiel.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:44:38 #59
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52525396
Ik ben ook wel benieuwd....:)
pi_52525686
He Lautje in the house

Edit: en ik wist inderdaad niet dat je Fokkertje was :p
pi_52526100
Ik ben gisterochtend (op zondag) op de afdeling in het OLVG geweest, Dr. Karim heeft gekeken, de losse hechting kan geen kwaad, en moet vanzelf helen, maar hij vond het geheel niet snel goed genoeg er uit zien. Dat betekent zo veel als mogelijk aan de luct drogen, zo min mogelijk ondergoed aan. Nu heb ik toch weinig puf om naar buiten te gaan, dus dat scheelt. En ik moet proberen volgende week maandan met de auto op controle te komen (zelf rijden...) met OV vindt Dr. Karim te veel gedoe, moet ik te veel lopen en dat is nu niet goed voor me.....
pi_52526304
Succes Anna, ik heb ook als advies gekregen, straks veel te "luchten" en dus geen strakke verbandjes of iets aan, zodat de wond/vagina droog kan worden en het genezings proces het best zijn "werk" doet. Ik zelf kwam met het idee om via internet, marktplaats bijv. bikinirokjes en pajero's te kopen, deze zitten wel strak om je middel, mensen kunnen niet constant tegen je doos kijken en het kan ondertussen dus gewoon luchten.

Ik hoop trouwens dat je een beetje comfortabele auto heb? En anders kan je je ook laten rijden natuurlijk. Dan hoef je zelf niet in te spannen tijdens de rit en kan je de bijrijdersstoel compleet achterover zetten.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:33:57 #63
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52528153
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:55 schreef Meike26 het volgende:
He Lautje in the house

Edit: en ik wist inderdaad niet dat je Fokkertje was :p
hihihi en het is trouwens Lauwtje
pi_52528183
Huh, het is toch ook geen Lauwra ?
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:43:32 #65
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52530148
hihi neej weet ik maar Lauwtje staat zo leuk (vind ik zelf dan)...
Ik ben niet helemaal goed... weet ik
pi_52530978
Ik neem het je niet kwalijk hoor

Lekker Lauw :p
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:36:05 #67
71919 wonderer
pi_52532046
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Doagere het volgende:

[..]

Laat mij het ook is lezen, email/msn staat in me profiel.
Misschien later, ik heb nu voldoende commentaar en moet eerst aan het herschrijven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_52558853
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Succes Anna, ik heb ook als advies gekregen, straks veel te "luchten" en dus geen strakke verbandjes of iets aan, zodat de wond/vagina droog kan worden en het genezings proces het best zijn "werk" doet. Ik zelf kwam met het idee om via internet, marktplaats bijv. bikinirokjes en pajero's te kopen, deze zitten wel strak om je middel, mensen kunnen niet constant tegen je doos kijken en het kan ondertussen dus gewoon luchten.

Ik hoop trouwens dat je een beetje comfortabele auto heb? En anders kan je je ook laten rijden natuurlijk. Dan hoef je zelf niet in te spannen tijdens de rit en kan je de bijrijdersstoel compleet achterover zetten.
Het is een oude GOLF GTI, waarvan de rijdersstoel op dit moment niet in hoogte verstelbaar is, en de stand is laag, dus of met mijn zitbandje, of als dat te hoog is een ring van handdoek(en) gaat dat wel lukken. Alleen dat moe zijn valt me wel erg tegen, maar ja, wie weet nog hoe 9 jaar gelden iets exact was, en bovendien is mijn lichaam ook 9 jaar ouder, en ook dat maakt verschil uit.
Wat betreft kleding, ik draag in principe lange rokken in de zomer, maar ik lek nog, letterlijk, pus en bloed, dus zo over straat is een risico. Thuis ligt ook overal waar ik ga zitten een handdoek eronder, en die maar maar hooguit 2 dagen gebruiken (de meest gebruikte dan).

Ook heb ik van dr. Karim toestemming gekregen om te laat te komen, als ik er maar voor 14.00 ben (heb afspraak om 10.25, moet toch lukken....en met die auto rijdt je toch vlug te hard als je niet op je gaspedaal let,max. bijna 200 op teller op duitse autobahn, en dat zonder veel moeite ook in z'n 5)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:25:25 #69
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_52559700
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen. Weet niet of het bij jullie goed te zien is dat jullie man waren, maar regelmatig zie ik in de stad 'vrouwen' lopen en denk ik bij mezelf 'waarom doe je jezelf dat aan'. Misschien komt t dat ik me er niets bij kan voorstellen, maar ik zie t nut er niet van in om je als vrouw te kleden terwijl het overduidelijk is dat je het niet bent...

Dit is trws niet bedoeld om vervelend te zijn .a
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_52560744
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen.
Nooit last van... Wel van mannen die je aangapen van "mmmm lekker ding zeg!"

Het is me niet aan te zien, soms nog wel aan mijn stem te horen. Dus zolang ik mijn mondje niet open doe...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:40 #71
71919 wonderer
pi_52563561
quote:
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen. Weet niet of het bij jullie goed te zien is dat jullie man waren, maar regelmatig zie ik in de stad 'vrouwen' lopen en denk ik bij mezelf 'waarom doe je jezelf dat aan'. Misschien komt t dat ik me er niets bij kan voorstellen, maar ik zie t nut er niet van in om je als vrouw te kleden terwijl het overduidelijk is dat je het niet bent...

Sommige mensen kleden zich in de kleren van een vrouw omdat ze dat gewoon prettig vinden. Veel mensen hebben een voorkeur voor bepaalde kleren, tenslotte, en de voorkeur voor rokken en bloesjes, make-up, oorbellen en dergelijke is niet voorbehouden aan vrouwen. Als een man dat gewoon mooi vindt en prettig om te dragen, hoeft hij zich niet als vrouw voor te doen om dat te dragen. Net zoals iemand met een fluwelen bloes en een leren broek niet per se goth hoeft te zijn, maar dat gewoon mooi kan vinden.

Ik kan dat soort expressies van eigen smaak, zonder bang te zijn voor reacties van "normale" mensen alleen maar toejuichen.
pi_52564856
quote:

Nee, zie fotoboek.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:35:04 #73
181756 Sweet-Bitch87
I'm a big big girl...
pi_52566966
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:14 schreef Doagere het volgende:

[..]

Nee, zie fotoboek.
Idem hiero
Als ik het vertel zeggen mensen altijd 'hmm had dat nou nooit achter jou gezocht' hihi
pi_52568545
Ik heb geen fotoboek, maar ik heb dan ook geen problemen op straat of waar dan ook. Ja tuurlijk kijken ze je soms wel aan, denk vooral dat de combinatie stem + meisje die mensen zien, het vermoeden prikkelt.
pi_52575197
(knip)

[ Bericht 26% gewijzigd door Hildy op 22-08-2007 09:37:13 ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')