Ik was er ook bij alleen wist je vast niet dat ik Fokker wasquote:Meike26: Afgelopen woensdag vond er in Enschede de allereerste mini-Fokmeeting plaats, die niet georganiseerd was! Fokkers Dr. Marten, Logician, Doagre en ikke, meetten elkaar in cafe De Geus, hartje Enschede.
'We used to be guys someday'quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef Sweet-Bitch87 het volgende:
hihih Jah was leuk hea bij Paddy's met Logicanen dat Chinese meisje dan... egt zo grappig
Laat mij het ook is lezen, email/msn staat in me profiel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:36 schreef wonderer het volgende:
Goed, dat wordt dus stevig herschrijven
Voor degenen die nog niet hebben gereageerd, graag nog. Het stuk vanaf het park is goed, het begin moet anders.
hihihi en het is trouwens Lauwtjequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:55 schreef Meike26 het volgende:
He Lautje in the house![]()
Edit: en ik wist inderdaad niet dat je Fokkertje was :p
Misschien later, ik heb nu voldoende commentaar en moet eerst aan het herschrijven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef Doagere het volgende:
[..]
Laat mij het ook is lezen, email/msn staat in me profiel.![]()
Het is een oude GOLF GTI, waarvan de rijdersstoel op dit moment niet in hoogte verstelbaar is, en de stand is laag, dus of met mijn zitbandje, of als dat te hoog is een ring van handdoek(en) gaat dat wel lukken. Alleen dat moe zijn valt me wel erg tegen, maar ja, wie weet nog hoe 9 jaar gelden iets exact was, en bovendien is mijn lichaam ook 9 jaar ouder, en ook dat maakt verschil uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef Meike26 het volgende:
Succes Anna, ik heb ook als advies gekregen, straks veel te "luchten" en dus geen strakke verbandjes of iets aan, zodat de wond/vagina droog kan worden en het genezings proces het best zijn "werk" doet. Ik zelf kwam met het idee om via internet, marktplaats bijv. bikinirokjes en pajero's te kopen, deze zitten wel strak om je middel, mensen kunnen niet constant tegen je doos kijken en het kan ondertussen dus gewoon luchten.
Ik hoop trouwens dat je een beetje comfortabele auto heb?En anders kan je je ook laten rijden natuurlijk. Dan hoef je zelf niet in te spannen tijdens de rit en kan je de bijrijdersstoel compleet achterover zetten.
Nooit last van... Wel van mannen die je aangapen van "mmmm lekker ding zeg!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen.
Sommige mensen kleden zich in de kleren van een vrouw omdat ze dat gewoon prettig vinden. Veel mensen hebben een voorkeur voor bepaalde kleren, tenslotte, en de voorkeur voor rokken en bloesjes, make-up, oorbellen en dergelijke is niet voorbehouden aan vrouwen. Als een man dat gewoon mooi vindt en prettig om te dragen, hoeft hij zich niet als vrouw voor te doen om dat te dragen. Net zoals iemand met een fluwelen bloes en een leren broek niet per se goth hoeft te zijn, maar dat gewoon mooi kan vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen. Weet niet of het bij jullie goed te zien is dat jullie man waren, maar regelmatig zie ik in de stad 'vrouwen' lopen en denk ik bij mezelf 'waarom doe je jezelf dat aan'. Misschien komt t dat ik me er niets bij kan voorstellen, maar ik zie t nut er niet van in om je als vrouw te kleden terwijl het overduidelijk is dat je het niet bent...
Dit is trws niet bedoeld om vervelend te zijn.a
Nee, zie fotoboek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Vinden jullie t nou niet vervelend om op straat raar aangekeken te worden of niet serieus te worden genomen. Weet niet of het bij jullie goed te zien is dat jullie man waren, maar regelmatig zie ik in de stad 'vrouwen' lopen en denk ik bij mezelf 'waarom doe je jezelf dat aan'. Misschien komt t dat ik me er niets bij kan voorstellen, maar ik zie t nut er niet van in om je als vrouw te kleden terwijl het overduidelijk is dat je het niet bent...
Dit is trws niet bedoeld om vervelend te zijn.a
Idem hieroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |