Er was eens.....mjah....laat maar zittenquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Het vorige deel: [FOT SC 61] Waarin we vrolijk verder gaan..
Hier niet zo'n mooi filosofisch freud-verhaaltje, maar gewoon een simpel "game on"
Het klinkt bijna als de nieuwe Suske en Wiske, de filosofische freud. Wat is alliteratie toch een mooi iets...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
Het vorige deel: [FOT SC 61] Waarin we vrolijk verder gaan..
Hier niet zo'n mooi filosofisch freud-verhaaltje, maar gewoon een simpel "game on"
Ik dacht dat je al weg zou zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt bijna als de nieuwe Suske en Wiske, de filosofische freud. Wat is alliteratie toch een mooi iets...
Ik geniet overigens niet zozeer van het weekend, maar vooral van mijn vakantie. Over 24 uur hoop ik nu ergens in Frankrijk te rijden met de auto!![]()
Ga jij eens wachten op je visite jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef HMaster-II het volgende:even een mee-doe-met-gezellig-zijn-zonder-aanwezig-zijn post
Nee, gister was één van de beruchte zwarte zaterdagen en wij houden niet zo van zwart...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al weg zou zijnHeb ik je toch verkeerd begrepen
En op je mac te wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:31 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoi....!
Tijd om even te hardlopen!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gister was één van de beruchte zwarte zaterdagen en wij houden niet zo van zwart...
Morgenochtend rond een uurtje of vijf willen we vertrekken!
Ritje van veertien uur voor de boeg. Komen we daar ook niet al te laat aan!quote:
Wat ben jij toch uitgekookt freud!quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:09 schreef freud het volgende:
Pff, moet ik misschien een site maken met een OP generator? Terwijl het niet echt lastig is!
Recept voor een OP:
[...]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:09 schreef freud het volgende:
Pff, moet ik misschien een site maken met een OP generator? Terwijl het niet echt lastig is!
Recept voor een OP:1 ruime scheut onderwerp. Dit kan van alles zijn. Je moet er wel wat over kunnen vertellen natuurlijk. 2 eetlepels afwijkende inslag. Hoe ziet iedereen een onderwerp, en dan dat minimaal 97,3 graden draaien als insteek. 2 dl flamboyant taalgebruik. Je moet zaken zo formuleren dat het op een poetische manier toch weergeeft wat niemand had verwacht. 22g wendingen. Je verhaal moet als een vlieg zijn. Een vlieg vliegt ook nooit rechtdoor, maar maakt bochten waarvan je denk WTF? Zo ook in je OP. Twee appels. Minstens. 2 theelepels irrationaliteit extremis. Alle rationele gedachten van je afzetten, niet nadenken, typen!
Dit alles laat je 12,4s staan om de spelfouten eruit te laten borrelen. Daarna niet frituren, maar direct opdienen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:42 schreef Yoni het volgende:
Sja.. daar heb ik niks aan toe te voegen An.
Dus zeg ik maar gewoon hoi
Da's helemaal lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:01 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
dalijk ff lekker met een boekje op blaadje het terras op![]()
Wat een leven hebben we toch![]()
Jeps, en vanmiddag lekker naar een strandtent, beetje foto's maken en zoquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:01 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
dalijk ff lekker met een boekje op blaadje het terras op![]()
Wat een leven hebben we toch![]()
Zo moeilijk was het nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Moet je ook niet van die moeilijke dingen bestellen.
Maar mac is mac, dus mac is goed
BK is beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, voor tussendoor kan je prima eten bij de mac
Die hebben ze bijna nergens, dus gewoon macquote:
En afbakken neem ik aan hequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:05 schreef prupke het volgende:
straks zelf frietjes snijden en voorbakken![]()
ja natuurlijk, maar ze moeteen eerst goed afgekoeld zijn voor ik ze afbakquote:
quote:
Net Pizza besteldquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:54 schreef Chanty het volgende:
Mag ik iemand een hapje poes aanbieden?
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Doe mij maar een hapje van wat daar achter staat![]()
Leuke poes met grote onschuldige ogen
Zullen we delen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Doe mij maar een hapje van wat daar achter staat![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
*FoBo checkt*
Heb ik niks op tegen![]()
Heb ik ook inspraakquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
*FoBo checkt*
Heb ik niks op tegen![]()
Inspraak altijd. Dat kunnen we altijd naast ons neerleggen namelijk...quote:
Ok, ik wil vetorechtquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inspraak altijd. Dat kunnen we altijd naast ons neerleggen namelijk...
Dat klinkt alsof je niet wilt wat wij willen...quote:
Ik wil niet opgegeten worden neequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je niet wilt wat wij willen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |