lekker snurken en dromen over doris day op onze bruiloft hahaha. spreek je leeters vandaag nog. trustequote:Op zondag 12 augustus 2007 07:08 schreef Lobasca het volgende:
Alleen je naam, niet je server.
Ik haat wachten..quote:Op zondag 12 augustus 2007 07:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
lekker snurken en dromen over doris day op onze bruiloft hahaha. spreek je leeters vandaag nog. truste![]()
![]()
50CP voor 5 minuten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, we zijn nu net in het stadium telefoonsex![]()
dat heeft ze in ieder geval niet zelf geschreven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:37 schreef IkWeetNiets het volgende:
al gezien? Hoax?
http://witheet.com/cultuur/fa-waka-1
Geen idee, ik heb vandaag ook nog geen mod's gezien. Tenminste: er staan nog steeds topic's open die dicht moeten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:40 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden dat er een crew-meet was gisteravond....
Dat dus.... dit stukje is met geen mogelijkheid door Natasia Blank geschreven, zelfs het woord "alsook" staat correct als 1 woord. Met de spelfouten die zij normaal maakt komt het IMHO zelfs niet in haar op om dat niet te ontkoppelen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:49 schreef SIRA het volgende:
[..]
dat heeft ze in ieder geval niet zelf geschreven.
wel 's stukje van een of anders site gelezen, waarin ze schreeft over Yairo en hoe ze omging met zijn ziekte enzo, maar dat zal vol spel- en stijfouten
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:40 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden dat er een crew-meet was gisteravond....
Noem het maar gezellig...quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Noem het maar gezellig...
Hoe ziet het er bij jou dan uit na een niet gezellige avond? Dan moet je denk ik de ledematen van de muur schrapen?![]()
Mogge ookquote:
Ik ben er super trots opquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mogge ook![]()
Leuk onderschrift trouwens... Ik schrijf niet heel veel, maar als ik eens wat schrijf wordt het vaak als onderschrift gebruikt...![]()
Ik bedoel dus; Als jij een avondje schelden en elkaar gek bashen gezellig noemt, wat gebeurt er dan als het niet gezellig is?quote:
Oh, ik doelde op de crewmeetingquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus; Als jij een avondje schelden en elkaar gek bashen gezellig noemt, wat gebeurt er dan als het niet gezellig is?
Echt niet...laat maar lekker staan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben er super trots op![]()
Maar als je wilt dat ik hem weg haal moet je het gewoon zeggen hoor![]()
Daar was jij niet bij....quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, ik doelde op de crewmeeting![]()
T was ook best een werkje, moest helaas wat stukken knippen omdat hij anders niet past. Maar zo is hij wel redelijk helderquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Echt niet...laat maar lekker staan.
Heel vreemdquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:36 schreef Mike1964 het volgende:
Vreemd. Begon hier net in één keer keihard te regenen en binnen een minut was het weer droog. Nu schijnt de zon weer....
had je ook op het dak kunnen gaan staan, toch ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zie het al op buienradar.nl. Net één klotewolkje precies over mijn huis heen....
Zal wel iets met copyright toestanden te maken hebben. En om te voorkomen dat FOK! een mp3 uitwisseling site wordt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hee, Mikie
ff een vraag: waarom mag je hier geen linkjes van MP3 tjes zetten, maar wel van joetjoepfilmpjes ???
Komt hij niet meer langs je deur ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
Onze ijsboer zien we hier ook steeds minder he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |