is dat zo? anders ga je lekker naar die knurften van tweekers?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Die mijn PC zo langzaam maken dat ik niet veel meer kan. Denken; ach, ik verzet even muziek en films anar mn nieuwe schijf. Kutwerk door dat langzame gekut, blijkt het aan FOK te liggen![]()
![]()
!!
Omdat mn normale schijf heel vol zat dacht ik dat het misschien iets sneller zou gaan jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:19 schreef thedude0 het volgende:
en je dacht dat het verplaatsen van films en muziek het probleem zou oplossen ?
Gegronde klacht, ga huilen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? anders ga je lekker naar die knurften van tweekers?
quote:
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:26 schreef zarGon het volgende:
Nu alles wat je hebt verplaats, terug verplaatsen.
Je kunt met PCs omgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee.. Ik wilde dat sowieso al naar de andere schijf, dit heeft er alleen voor gezorgd dat ik heb sneller gedaan heb. }:O.
Schrijf een bedankbriefje aan Danny...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee.. Ik wilde dat sowieso al naar de andere schijf, dit heeft er alleen voor gezorgd dat ik heb sneller gedaan heb. }:O.
Okay.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schrijf een bedankbriefje aan Danny...
Nah... DAFjes zijn niet zo zwaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:34 schreef APK het volgende:
Volgens mij ligt het niet aan de banners maar aan dit ding: [afbeelding]
![]()
hey en trouwens als die ex uit je profiel weer ineens voor je neus staat ga je geheid voor de bijl.quote:
Nein, ik ga niet vreemd. Wel lang genoeg gedaan idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey en trouwens als die ex uit je profiel weer ineens voor je neus staat ga je geheid voor de bijl.
ik weet dat je niet vreemd gaat. met andere woorden als die ex voor je neus staat, neuk je hem, "trust me i know what i'm saying".quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nein, ik ga niet vreemd. Wel lang gedoe gedaan idd.. Andersom ook.
.
Ik heb nu een vriend, en die tekst gaat over een ex. Dus wtf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet dat je niet vreemd gaat. met andere woorden als die ex voor je neus staat, neuk je hem, "trust me i know what i'm saying".
Neequote:Op zondag 12 augustus 2007 03:51 schreef zarGon het volgende:
Mis ik iets?
Okay, ik kon het niet helemaal volgen namelijk.quote:
vervang dan je tekst. als je hem écht kwijt bent.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriend, en die tekst gaat over een ex. Dus wtf.. Hij kan nu op zn knieen gaan als ie wil, doei ex
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |