is dat zo? anders ga je lekker naar die knurften van tweekers?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Die mijn PC zo langzaam maken dat ik niet veel meer kan. Denken; ach, ik verzet even muziek en films anar mn nieuwe schijf. Kutwerk door dat langzame gekut, blijkt het aan FOK te liggen![]()
![]()
!!
Omdat mn normale schijf heel vol zat dacht ik dat het misschien iets sneller zou gaan jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:19 schreef thedude0 het volgende:
en je dacht dat het verplaatsen van films en muziek het probleem zou oplossen ?
Gegronde klacht, ga huilen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? anders ga je lekker naar die knurften van tweekers?
quote:
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:26 schreef zarGon het volgende:
Nu alles wat je hebt verplaats, terug verplaatsen.
Je kunt met PCs omgaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee.. Ik wilde dat sowieso al naar de andere schijf, dit heeft er alleen voor gezorgd dat ik heb sneller gedaan heb. }:O.
Schrijf een bedankbriefje aan Danny...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee.. Ik wilde dat sowieso al naar de andere schijf, dit heeft er alleen voor gezorgd dat ik heb sneller gedaan heb. }:O.
Okay.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schrijf een bedankbriefje aan Danny...
Nah... DAFjes zijn niet zo zwaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:34 schreef APK het volgende:
Volgens mij ligt het niet aan de banners maar aan dit ding: [afbeelding]
![]()
hey en trouwens als die ex uit je profiel weer ineens voor je neus staat ga je geheid voor de bijl.quote:
Nein, ik ga niet vreemd. Wel lang genoeg gedaan idd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey en trouwens als die ex uit je profiel weer ineens voor je neus staat ga je geheid voor de bijl.
ik weet dat je niet vreemd gaat. met andere woorden als die ex voor je neus staat, neuk je hem, "trust me i know what i'm saying".quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nein, ik ga niet vreemd. Wel lang gedoe gedaan idd.. Andersom ook.
.
Ik heb nu een vriend, en die tekst gaat over een ex. Dus wtf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet dat je niet vreemd gaat. met andere woorden als die ex voor je neus staat, neuk je hem, "trust me i know what i'm saying".
Neequote:Op zondag 12 augustus 2007 03:51 schreef zarGon het volgende:
Mis ik iets?
Okay, ik kon het niet helemaal volgen namelijk.quote:
vervang dan je tekst. als je hem écht kwijt bent.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb nu een vriend, en die tekst gaat over een ex. Dus wtf.. Hij kan nu op zn knieen gaan als ie wil, doei ex
.
Kerel, ik heb nog nooit met je gesproken. Desondanks dat feit ga jij er maar vanuit dat alle vrouwen hetzelfde zijn, en jij zo ontzettend veel kennis hebt over vrouwen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vervang dan je tekst. als je hem écht kwijt bent.![]()
Que?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vervang dan je tekst. als je hem écht kwijt bent.![]()
je hoeft niet zo badinerend te doen hoor. het feit dat je nog steeds in je profiel hebt staan hoe je ex was is psychologie van de koude grond. je mist hem nog, of je hebt in ieder geval nog gevoelens voor hem. elke lulhannes kan dat zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kerel, ik heb nog nooit met je gesproken. Desondanks dat feit ga jij er maar vanuit dat alle vrouwen hetzelfde zijn, en jij zo ontzettend veel kennis hebt over vrouwen.
Fine, als jij daar blij van wordt, vooral doen. Ik doe wel of je gelijk hebt enzo, okay?.
Zal ik je zo nog even instoppen?.
Zal ik hier nog op antwoorden? Ik denk dat het makkelijker is als jij alvast woorden in mijn mond gaat leggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hoeft niet zo badinerend te doen hoor. het feit dat je nog steeds in je profiel hebt staan hoe je ex was is psychologie van de koude grond. je mist hem nog, of je hebt in ieder geval nog gevoelens voor hem. elke lulhannes kan dat zien.
ok komt ie: het is een feit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik hier nog op antwoorden? Ik denk dat het makkelijker is als jij alvast woorden in mijn mond gaat leggen.![]()
Ik ga er nog even voor zitten met wat drank en peuken,quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:07 schreef zarGon het volgende:
Popcorn pakt.
jouw wereld, waar je nog niet eens je ex kan vergeten?quote:
zit je lekker?quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:07 schreef zarGon het volgende:
Popcorn pakt.
Nee, we stappen jóuw wereld uit en betreden de échte.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw wereld, waar je nog niet eens je ex kan vergeten?
Relluh!quote:
Don't you dare.quote:
Goedzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Don't you dare.
Harajuku. houdt nog steeds van haar ex en gaat vreemd wanneer ze de kans daarvoor krijgt.
Ik hoor de hele tijd het woord ex voorbij komen.quote:
ja jongen. het leven is niet zo makkelijk als je denkt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Don't you dare.
Harajuku. houdt nog steeds van haar ex en gaat vreemd wanneer ze de kans daarvoor krijgt.
Nee hoor. Zoalshetis maakt zn eigen waarheid. D:.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik hoor de hele tijd het woord ex voorbij komen.
Is het nu alweer uit met die Dj dude?
Ah. Hij's jaloers of iets in die trant van blabla.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Zoalshetis maakt zn eigen waarheid. D:.
Nee, hij waant zich the womanwhisperer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah. Hij's jaloers of iets in die trant van blabla.
hoi.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is dat zo? anders ga je lekker naar die knurften van tweekers?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, hij waant zich the womanwhisperer.
Zo veel geheugen neemt fok toch niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
Die mijn PC zo langzaam maken dat ik niet veel meer kan. Denken; ach, ik verzet even muziek en films anar mn nieuwe schijf. Kutwerk door dat langzame gekut, blijkt het aan FOK te liggen![]()
![]()
!!
Wel met die Peugeotbanner in beeld...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zo veel geheugen neemt fok toch niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |