You've got a point.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Keloel HoneyQueen, de slager parodie is hilarisch.![]()
![]()
Ik begin het ook een beetje gehad te hebben...............quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb de streams maar uitgezet, kan het gewauwel niet meer aanhoren, Ik heb het echt een beetje gehad met DGK geloof ik
Gelijk heb je, het is echt vreselijk en gaat nergens meer over. Alleen Huub en Lieke hebben nog iets te melden maar ik weet hoe je over die 2 denkt dus.......quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb de streams maar uitgezet, kan het gewauwel niet meer aanhoren, Ik heb het echt een beetje gehad met DGK geloof ik
Inderdaad, ze zijn net droog achter de oren (of nog niet) maar ouwehoeren al als bejaarden. Alsof ze al een heel leven achter zich hebben. Fantasieloos, niet creatief, lui en lamlendig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik begin het ook een beetje gehad te hebben...............
Er gebeurt geen flikker meer.... 't is net of je naar een willekeurig
centerparcshuisje aan het kijken ben met een stel burgerlijke saaikloten...
Misschien mag dit wel van Manny.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Tijdens de Miss Bikini Contest wil Brian de Nipple Teaser zijn. Amanda gaat niet accoord.![]()
Ik vraag me wel eens af of ze zichzelf niet bedenken dat ze in eenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
niet creatief, lui en lamlendig.
Lieke trapt nooit in dit soort goedkope praatjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:03 schreef Desii het volgende:
Als Huub wint, gaat tie samen met lieke 2 jaar in de ontwikkelingshulp.... hebben ze samen het idee dat ze de wereld kunnen verbeteren..![]()
Lieve Fred, het was haar idee.... en Huub wil hem vervullen....quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke trapt nooit in dit soort goedkope praatjes.![]()
Of ze gaat binnenkort de kooi uit, of ze wint het miljoen+![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |