haha hij is gaafquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:56 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Ze zouden deze gozer in DGK moeten zetten.
Dan is het huis zo leeg.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Uqqqvh34iMs
Evil Dick van BB 8
Hij heeft ze net daarvoor wakker gemaakt met de hulp van pannen en potten
Whahaha ik had het echte flimpje nog niet gezien, maar lig helemaal in een deuk om dat belachelijke ruiken aan die roos, en dan die blik van extase van Nix erbijquote:
De live feeds (After Dark) kun je downloaden via de nieuwsgroepenquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:18 schreef itsme het volgende:
Morgen.Was gezellig gisteravond.
![]()
Nu ga ik weer naar het BB US forum. Op die livefeeds gebeurt tenminste nog wat.(Heb ze niet maar lees mee)
een linkje? Ja ik gebruik dit forum:quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:10 schreef SIRA het volgende:
[..]
haha hij is gaaf
zo een hadden ze idd in de Kooi moeten zetten
(heb je toevallig linkje naar BB)
Ik draai zelf al jaren een server op mirc en download en upload ze daar ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
De live feeds (After Dark) kun je downloaden via de nieuwsgroepen
Wat een geinig beestje is dat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef miesy het volgende:
wat moet dit nou weer voorstellen??
"12:45 - Lekker warm onder de dekens
Jaap begint zo langzamerhand ook wakker te worden. De grote Miljonair loopt af en toe even naar de wc, maar kruipt daarna snel zijn warme bed weer in. Jaap is in ieder geval wel zomers gekleed. Als een naakte molrat ligt hij onder de dekens. Het is ook zo warm zonder airco. "
[afbeelding]
![]()
Ik pak ze altijd via de big-brother nieuwsgroep.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik draai zelf al jaren een server op mirc en download en upload ze daar ook.![]()
(O en je kunt ze ook via torrents downloaden voor de geinteresseerden. Echt de moeite waard. 3 "gewone" afleveringen per week)
helemaal mee eens. Ik heb ook alle US BB's gedownload, nadat ik BB 5 zag.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik pak ze altijd via de big-brother nieuwsgroep.
Die amerikaanse BB is echt geweldig!
Ik pak hem ieder jaar mee, samen met de engelse BB de beste BB's die er zijn
Australie vind ik alleen in het begin van de serie erg leuk, maar daar blijven altijd van die saaie mensen over.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:04 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ik heb ook alle US BB's gedownload, nadat ik BB 5 zag.
Download ook BB Aussie. Vind dit jaar BB UK niet zo veel aan.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:28 schreef Tissik het volgende:
![]()
[..]
Whahaha ik had het echte flimpje nog niet gezien, maar lig helemaal in een deuk om dat belachelijke ruiken aan die roos, en dan die blik van extase van Nix erbij![]()
Gelukkig bevat dit filmpje iig de juiste tekst![]()
Linkje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu alle dingen aan het bekijken van DGK'tje (wie het ook moge zijn... bedankt!)
Die oude dingen... wow, toen was het iig echt leuk!!!
Australie, mee eens al vond ik dat dit jaar wel meevallen. Maar daar mag je echt niet opvallen of ruzie maken anders lig je er zo uit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Australie vind ik alleen in het begin van de serie erg leuk, maar daar blijven altijd van die saaie mensen over.
De laatste weken zijn altijd doodsaai, alleen maar dooie dienders die er over blijven.
BB UK valt dit jaar een beetje tegen. Maar daar hebben ze natuurlijk met Celebrity BB zo'n hoop ellende gehad met dat discriminatie/bully gedoe.
Dan worden ze te voorzichtig.
Charly was een leuke kandidate, maar die werd ook gelijk gewaarschuwd voor haar scherpe tong, waardoor ze zichzelf niet meer was.
Dat zie je ook terug in de gouden kooi.
Na dat zondag incident zijn ze veel te voorzichtig geworden, en er is veel te veel censuur en verbod om het nog leuk te laten zijn.
Vooral het onderscheid tussen wat de een wel mag, en de ander niet, vermoord dit programma.
En dan nog niet te spreken over wat de invoer van Nix en Nada met dit programma hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |