Maar die Alves is wel een mongool zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Tevens walgelijk van de coach om een sneer aan Alves te geven door te verwijzen naar Puerta, iets te makkelijk imho...
Dat ook, als trainer zijnde zou je hem toch een jaar op de tribune laten zitten he...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar die Alves is wel een mongool zeg![]()
Eigenlijk zou die nooit meer aan de bak moeten komen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat ook, als trainer zijnde zou je hem toch een jaar op de tribune laten zitten he...
Waarom? Het is toch gewoon logisch dat ie naar chelsea wil, waar ie bakken met geld meer kan krijgen,, komop hey 40miljoen!! alsof 36 niet genoeg is voor die speler...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die nooit meer aan de bak moeten komen.
Het is logisch dat ie niet wilt spelen? Het is logisch dat ie weigert z'n contract te respecteren?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch gewoon logisch dat ie naar chelsea wil, waar ie bakken met geld meer kan krijgen,, komop hey 40miljoen!! alsof 36 niet genoeg is voor die speler...
'pijnstillers', yeah right ...quote:Op zondag 26 augustus 2007 10:41 schreef Seress het volgende:
Verselijk zulke dingen.Was een jaar ofzo geleden een docu over op tv.Spelers die met hartproblemen in elkaar zakken.Waren vaak spelers die terugkwamen van blessures gecombineerd met pijnstillers.
Hallo, hij staat gewoon onder contract bij Sevilla.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:47 schreef DAMH het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch gewoon logisch dat ie naar chelsea wil, waar ie bakken met geld meer kan krijgen,, komop hey 40miljoen!! alsof 36 niet genoeg is voor die speler...
Dat je gefrustreerd bent dat het wielrennen in een kwaad daglicht staat zal mij suiker en biet wezen.Dat heeft niks met Sevilla en Puerta te maken.Ik beweer niks,refereerde enkel aan een docu.Die jiji denk ik nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'pijnstillers', yeah right ...
laten we wel zijn, als er bij wielrennen binnen de afgelopen 2,5 jaar 5 wielrenners tussen de 20 en 30 dood waren neergevallen en nog een fiks aantal net waren gereanimeerd, was de hel los en zou wielrennen tot een verboden sport verklaard worden, totdat ze daar de sport zelf 'schoon' hadden gemaakt....
Dit soort dingen zijn een duidelijke aanwijzing ervoor dat het misbruik van bepaalde 'middeltjes' in andere sporten stukken erger is en veel gevaarlijker..
dat Wielrennen om de een-of-anere reden de gemakkelijke 'arsch-karte' toegespeeld heeft gekregen en nu iedereen daar makkelijk afgeeft op de sport.... terwijl het in andere sporten mogelijk nog erger is.
Daar gaat het niet om. Hij is gewoon zelf zo stom geweest om een contract te tekenen, dat clubliefde bijna niet bestaat weten we ook wel. Je zou dit eens bij een normale werkgever moeten flikkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef DAMH het volgende:
Lol frusti gassies hier zeg,, jullie zouden allemaal,, maar dan ook allemaal hetzelfde doen als Alves,, hypocriete gassies zeg,, die gozer heeft groot gelijk, Club-liefde? rot op man,, het is een grote commerciele bende, en dan zouden juist diegene waar het om draait (de voetballers) er niet van mogen profiteren ...
Enige echte club die nog bestaat is Atletic de Bilbao !!!!!
Dat was toch ook een tennisspeler die daarvoor geschorst is geweest.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'pijnstillers', yeah right ...
-fietsgeouwehoer-
Het maakt niet zoveel uit welke sport het is... feit is echter wel dat bloeddoping ver ingeslopen is in de sportwereld en óók het voetbal (ondanks dat vele het bagatelliseren en doen alsof een teamsport daar toch geen baat mee zou hebben).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was toch ook een tennisspeler die daarvoor geschorst is geweest.
Ho, duwd, is er ergens ooit bewezen dat deze clubs aan groot schalige doping deden, of mis ik iets..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit welke sport het is... feit is echter wel dat bloeddoping ver ingeslopen is in de sportwereld en óók het voetbal (ondanks dat vele het bagatelliseren en doen alsof een teamsport daar toch geen baat mee zou hebben).
Tijdens het Fuentes-onderzoek kwam al eerder naar voren dat de club Sevilla (naast Real madrid en specifiek Barcelona) ook diensten afnam van dopingarts Fuentes....
Ik kan niet anders dan concluderen dat die hartaanval precies is dat men voorspeld heeft bij onverantword bloeddoping-gebruik....
de vraag is wat mij betreft voornamelijk of het een uitvloeisel is van vroegere dopingbehandeling, óf dat Sevilla, ondanks de publiciteit over het Fuentes-onderzoek tóch domweg doorgegaan is met het laten toedienen van bloeddoping aan zijn spelers.
Het ligt eraan wat je 'grootschalig bewezen' noemt....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef DAMH het volgende:
Ho, duwd, is er ergens ooit bewezen dat deze clubs aan groot schalige doping deden, of mis ik iets..
quote:CL-wedstrijd tussen AEK en Sevilla afgelast
De wedstrijd in de voorronde van de Champions League tussen AEK Athene en Sevilla, die woensdagavond gespeeld zou worden, is afgelast. De Spaanse selectie is terug naar Spanje gereisd, omdat hun teamgenoot Antonio Puerta is overleden.
Puerta werd zaterdagavond onwel tijdens de wedstrijd tegen Getafe. Hij verliet op eigen kracht het veld, maar in de kleedkamer kreeg hij tot driemaal toe een hartstilstand. Sinds zaterdagavond werd hij in het ziekenhuis in een kunstmatig coma gehouden, maar dinsdag overleed hij. Antonio Puerta werd slechts 22 jaar.
Volgens mij kan dat niet ge-edit worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Blawh het volgende:
Die smiley voor de topictitel lijkt me nu ook niet echt gepast meer.
Kan niet aangepast worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:01 schreef Blawh het volgende:
Die smiley voor de topictitel lijkt me nu ook niet echt gepast meer.
Alsof dat nu belangrijk isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef AminBen het volgende:
Sevilla loopt ook 30 miljoen mis van een transfer
Vraag het even in FB, ik kan het niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:03 schreef mcyodogg het volgende:
En deze wellicht in de OP?
[afbeelding]
quote:Del Nido maakte tevens bekend dat het rugnummer 16 nooit meer gedragen zal worden door een speler binnen de club. De afgelopen twee seizoenen behoorde dit rugnummer toe aan de dinsdag overleden Antonio Puerta. Sevilla heeft besloten om nummer 16 voor eeuwig aan Puerta te linken.
Toch mooi een club waar je voor gaatquote:Op woensdag 4 februari 2009 01:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Bedankt vitessezuid.
Sevilla is mijn passie, mijn hartstocht en mijn leven.![]()
[..]
Die heb ik werkelijk nooit gezienen al meer dan een jaar sinds de laatste reactie.
Ik zou het fijn vinden als mijn topic niet word geslotteerd (slotje) en ik gewoon hier nieuws en updates over Sevilla kan posten.
Ook bedankt, ik heb ongeveer 3 kwartier werk gehad aan de OP.![]()
Briljante finale.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Toch mooi een club waar je voor gaat![]()
Mijn 1ste wedstrijd van Sevilla was de Uefa Cup finale in Eindhoven en sinds dien volg ik ze ook wekelijks , blijft een leuk clubje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |