Dan zoek je zo'n mokkel met het aller oudste beroep.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef OneStupidDog het volgende:
Situatie: Ben geil en wil zo snel mogelijk van bil gaan.![]()
Dan ben je kansloos, kerel...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef OneStupidDog het volgende:
Te makkelijk en het mocht geen geld kosten weetjewel
Moet ik het nog uitleggen ook?!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef OneStupidDog het volgende:
Want?
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Nederlands.quote:
Natuurlijk geef je die haar niet, want het is nep, zit niks meer in ! Gewoon op een oude pils "Br33z4h" zetten !quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef Subbu het volgende:
Het kost je minstens een breezer.
Kun je me niet op mijn woord geloven dat ik geil benquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef ForumGek het volgende:
Handig zo'n fotoboek....zonder foto !
Is die van de Aldi ook goed? (5.4% vol)quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef Subbu het volgende:
Het kost je minstens een breezer.
Hoezo? Interesse?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:21 schreef TherAngelina het volgende:
Je moet leren quoten.
Maar maar, doe eens linkje geven van het profiel?
Vrouwen vallen sowieso niet op losers die contactadvertenties plaatsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Nederlands.
Onderdeel van dat vak is argumenteren, en dat is iets waar jij duidelijk teveel met je gok in de witte poeder hebt gezeten, want je argumentatie slaat als een varkenslul op een oliedrumstellage.![]()
Les 1 argumenteren kan je al: argument verzinnen. Ook nie zo heel moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vrouwen vallen sowieso niet op losers die contactadvertenties plaatsen.
Jammer dat ik die beargumentatie neer moest zetten, maar ik kan ook niet helpen dat jij te suf bent om dat zelf in te zien.
Zou ik dat nu wel doen met al die MKZ uitbraken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef ForumGek het volgende:
Dit een mogelijkheid?
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Kijk wel uit voor salmonnella (whehe)
Zeg uh, ik wil niet lullig overkomen hoor, maar volgens mij is het dan nog steeds beargumenteren, argumenteren bestaat volgens mij nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Onderdeel van dat vak is argumenteren, en dat is iets waar jij duidelijk teveel met je gok in de witte poeder hebt gezeten, want je argumentatie slaat als een varkenslul op een oliedrumstellage.![]()
Net wel nu niet meer... die van jou is echt geweldigquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Natuurlijk geef je die haar niet, want het is nep, zit niks meer in ! Gewoon op een oude pils "Br33z4h" zetten !
ps; hebben jullie ook zo'n kut-framerate met gifjes enzo ?![]()
OMG!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef ForumGek het volgende:
Dit een mogelijkheid?
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Kijk wel uit voor salmonnella (whehe)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Biologie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Zou ik dat nu wel doen met al die MKZ uitbraken?![]()
doe je niet anders voor dan je bent. en datingsites...quote:
Bwa... Serieus of niet, als TS maar genomen wordt komt alles goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:39 schreef Bananenman het volgende:
TS is ook wel heel naief dat hij met zo'n topic serieus genomen wil worden op Fok [afbeelding]
ik heb het sterke vermoeden dat ts de komende tijd alweer alleen door zijn knuistje geneukt gaat worden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa... Serieus of niet, als TS maar genomen wordt komt alles goed.
Toch?
Vooral in GC. Ga dan liever naar RP, waar vlgns mij toch het serieuzere volk komtquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:39 schreef Bananenman het volgende:
TS is ook wel heel naief dat hij met zo'n topic serieus genomen wil worden op Fok [afbeelding]
Zit je iemand te bitchen vnwege zijn taalgebruik en dan beheers je de Nederlandse taal zelf niet eensquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
Onderdeel van dat vak is argumenteren:r
Helemaal mee eens. En zowiezo iemand die over zichzelf schrijft (en dan ook nog eens zonder foto in een fobo) dat hij 'leuk en lekker' is, is zum kotsenquote:Op zondag 12 augustus 2007 06:53 schreef zout-droppie het volgende:
Zal ik als vrouw het dan ook nog maar even zeggen? Kansloos....
Vrouwen reageren niet op dat soort advertenties. Als ze al snel sex willen dan pikken ze wel iemand op in de kroeg omdat dat succes verzekerd is op korte termijn en ze hun "prooi" ook meestal nog zelf kunnen uitkiezen.
De meeste mannen die dit soort teksten plaatsen op dit soort sites plaatsen er geen foto bij , ook kansloos want je weet niet op wat voor lelijkerd je reageerd (want waarom zou er anders geen foto bij staan , tenslotte als het een lekker jong ding zou zijn wist ie ook op een andere snellere manier wel een chick te versieren)
Mijn advies , verwijder je profiel en duik de kroeg in, als je een vrouw wilt zal het je toch in de meeste gevallen wel geld kosten.
Een ander goed punt is waarschijnlijk je zelfkennisquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef OneStupidDog het volgende:
Maar ja, om er nou in te zetten: ben egoist, arrogant, zelfverzekerd, hardop lachend om vrouwelijk drama, houd ervan om dames op de kast te jagen en te pesten is ook weer zoiets....![]()
idd, hoe je het ook went of keert, het gaat je geld kostenquote:Op zondag 12 augustus 2007 08:54 schreef mcintosh het volgende:
"het moet geen geld kosten"
Op school had je nóg een vak, wiskunde. Daarin staan vaste formules beschreven:
vrouwen = ¤ ²
condooms alleen al zit je aan 1¤ / keertje. Geen optie voor jou dusquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
idd, hoe je het ook went of keert, het gaat je geld kosten
Idd vrij kansloosquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Datingsites.
Op Fok vragen hoe je je datingsiteprofiel moet pimpen [afbeelding].
Vrij kansloos om serieus te reageren op dit topic.quote:
Ik ben tenminste geen lelijke Brabander!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:33 schreef JDude het volgende:
Datingsites.
Op Fok vragen hoe je je datingsiteprofiel moet pimpen [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |