Dan zoek je zo'n mokkel met het aller oudste beroep.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef OneStupidDog het volgende:
Situatie: Ben geil en wil zo snel mogelijk van bil gaan.![]()
Dan ben je kansloos, kerel...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef OneStupidDog het volgende:
Te makkelijk en het mocht geen geld kosten weetjewel
Moet ik het nog uitleggen ook?!quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef OneStupidDog het volgende:
Want?
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Nederlands.quote:
Natuurlijk geef je die haar niet, want het is nep, zit niks meer in ! Gewoon op een oude pils "Br33z4h" zetten !quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef Subbu het volgende:
Het kost je minstens een breezer.
Kun je me niet op mijn woord geloven dat ik geil benquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef ForumGek het volgende:
Handig zo'n fotoboek....zonder foto !
Is die van de Aldi ook goed? (5.4% vol)quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef Subbu het volgende:
Het kost je minstens een breezer.
Hoezo? Interesse?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:21 schreef TherAngelina het volgende:
Je moet leren quoten.
Maar maar, doe eens linkje geven van het profiel?
Vrouwen vallen sowieso niet op losers die contactadvertenties plaatsen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Nederlands.
Onderdeel van dat vak is argumenteren, en dat is iets waar jij duidelijk teveel met je gok in de witte poeder hebt gezeten, want je argumentatie slaat als een varkenslul op een oliedrumstellage.![]()
Les 1 argumenteren kan je al: argument verzinnen. Ook nie zo heel moeilijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vrouwen vallen sowieso niet op losers die contactadvertenties plaatsen.
Jammer dat ik die beargumentatie neer moest zetten, maar ik kan ook niet helpen dat jij te suf bent om dat zelf in te zien.
Zou ik dat nu wel doen met al die MKZ uitbraken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef ForumGek het volgende:
Dit een mogelijkheid?
2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie
Kijk wel uit voor salmonnella (whehe)
Zeg uh, ik wil niet lullig overkomen hoor, maar volgens mij is het dan nog steeds beargumenteren, argumenteren bestaat volgens mij nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Vroeger had men zo'n leuk vak op de middelbare school, genoemd : Nederlands.
Onderdeel van dat vak is argumenteren, en dat is iets waar jij duidelijk teveel met je gok in de witte poeder hebt gezeten, want je argumentatie slaat als een varkenslul op een oliedrumstellage.![]()
Net wel nu niet meer... die van jou is echt geweldigquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Natuurlijk geef je die haar niet, want het is nep, zit niks meer in ! Gewoon op een oude pils "Br33z4h" zetten !
ps; hebben jullie ook zo'n kut-framerate met gifjes enzo ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |