abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52295896
Sorry dat ik zo lullig reargeer, iedereen heeft het recht in te geloven wat hij of zij wil, Ik vind het laag dat je je eigen partijgenoot op een zo een kut manier laat vallen.

Jami had dus blijkbaar geen toekomst in deze partij, dat is hem op een zeer lullige manier duidelijk gemaakt door geweld. Tuurlijk christentje Bos wast zijn handen in het bloed.

Wouter Bos is een Pontius Pilates:"Als we eventueel de bijbel moeten geloven", deze jongen heeft niks gedaan maar geloofde niet meer in zijn geloof. Stoer he om hem inelkaar te tikken.

Ach ik ben een Katholiek, wat heb ik te zeggen. Mhhhhhhh Ja ik geloof wel in god, maar vader ik geloof niet meer in mensen.

Moslims mogen niet met Hindoes trouwen en dat soort troep, student helpt buurvrouw ook 50 dagen de cel in. Ik bedoel wat moet ik met deze trieste troep.

Nikky ik hou me in, ik ben even het gevoel kwijt, dat ik nog geloof moet hebben in mensen.

Ik wil alleen tegen de moslims vertellen, Homo Sapiens, hebben allemaal dezelfde achtergrond.Ik draag het bloed van een Moslim een Jood een Hindoe, iemand die aan Tao doet.

Stop nou is een ding, hoe kan ik machtig worden met schat zoeken, met een ding ben ik het moslim wereld eens. Bush junior, heeft deze wereld niet beter gemaakt.

Tot slot wie zat lekker met Blair te lullen aan het einde van het Blair tijdperk. Ja Jullie grote leider Wouter Bos.
pi_52295930
Ik volg het niet helemaal, wat is er nou met die jami gebeurt ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52295983
Als hij echt alleen ging voor dat comité van ex-Moslims om met ze over hun ervaring te praten, dan had hij niet - voor wat bepaalde mensen als - beledigingen moeten maken.
Dan vind ik het niet heel raar dat de PvdA haar handen er vanaf trekt. Zelfs die oprichter van het comité, een Nederlander, vond dat die Jami te ver doorgeschoten was.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:57:52 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52296034
Heeft niks te maken met macht zoeken, al dat gezeik. Alles met angst. Mensen willen krampachtig geloven dat er meer is in dit leven, en iedereen die een bedreiging vormt voor die overtuiging moet het liefst uit de weg worden geruimd. Alles liever dan geconfronteerd worden met het feit dat jouw geloof, datgene waar je zo'n beetje je hele leven op gebouwd hebt, niet het juiste zou blijken te zijn.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52296054
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:57 schreef Snakey het volgende:
cheers. Niet teveel drinken he.
ja is goed
pi_52296108
Even een artikel erbij gepakt.
quote:
DEN HAAG - VVD-leider Mark Rutte vindt het "ronduit beschamend" hoe PvdA-leider Wouter Bos omgaat met zijn partijgenoot Ehsan Jami, de voorman van het comité voor ex-moslims. Bos keurt het af dat het comité moslims en hun geloof beledigt.

Rutte heeft Jami telefonisch gesproken en hem zijn steun toegezegd. Volgende week ontmoeten de twee elkaar. "Bij de godsdienstvrijheid hoort uitdrukkelijk ook het recht om niet meer te geloven."

Overstappen

"Jami vraagt daar met zijn comité terecht aandacht voor en is zelf het bewijs van de moeilijke positie waarin ex-moslims vaak verkeren. Dat Wouter Bos hem nu zo hard laat vallen, onderstreept maar weer eens de slappe houding van zijn partij in het integratiedebat", aldus Rutte.

Zijn woordvoerder ontkent dat Rutte Jami probeert over te halen over te stappen naar de VVD. Eerder maakte oud-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wel zo'n overstap.

Jami heeft sinds maandag extra beveiliging nadat hij vorig weekeinde door drie mensen in elkaar was geslagen wegens zijn felle kritiek op de islam.

Bron:Nu.nl
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:06:59 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52296269
Religie is zowiezo onzin, alleen maar een bron van haat een oorlog. Afschaffen die rommel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52296418
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef fathank het volgende:
Religie is zowiezo onzin, alleen maar een bron van haat een oorlog. Afschaffen die rommel.
Nee, de mens is een bron van haat en oorlog.
pi_52296436
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:06 schreef fathank het volgende:
Religie als oorlog is ziek, als jij niet gelooft geloof je niet. Je kan een groep of geloof niet beter maken, soms denk wel eens hebben generaals van het slachtveld dit geschreven.

Het mag simpel klinken leef nu en hoe jij wilt.

Maar dan bedoel ik dit niet op een crimineel pad, ga eens leven als mens.
pi_52296586
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

In het eerste boek van de bijbel, zegt men dat men van de boom van goed en kwaad at, Adam en Eva.

Dus IHVK, het is de spijker op zijn kop.
pi_52297000
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Religie ook, dat is door de mens verzonnen.
pi_52297034
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef newsman het volgende:

[..]

In het eerste boek van de bijbel, zegt men dat men van de boom van goed en kwaad at, Adam en Eva.

Dus IHVK, het is de spijker op zijn kop.
En alles wat in de bijbel staat is waar
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52297123
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En alles wat in de bijbel staat is waar
Nee ben ik van overtuigd.
pi_52297190
De bijbel is een sprookjesboek. Net als de koran, de tora en de verhalen over joos-mag-weten-wat-voor-god.

En de PvdA gelooft nog in sprookjes.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:50:39 #16
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_52297272
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
De bijbel is een sprookjesboek. Net als de koran, de tora en de verhalen over joos-mag-weten-wat-voor-god.

En ze denk dat Wouter Bos nog steeds hun prins op het witte paard is .
pi_52297278
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:

]

Maar, fokkers laten we even ontipic blijven. Wouter Bos is duidelijk geen optie.
pi_52297345
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:51 schreef newsman het volgende:

[..]

]

Maar, fokkers laten we even ontipic blijven. Wouter Bos is duidelijk geen optie.
Nee, daar was een groot deel van de Nederlandse bevolking al een tijdje achtergekomen.
pi_52297712
Te koop: RUGGENGRAAT.
In nieuwstaat, zeer weinig gebruikt.

Afz. W. Bos
Allah u akbar
pi_52298388
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 01:17 schreef oldschoolf00l het volgende:
Te koop: RUGGENGRAAT.
In nieuwstaat, zeer weinig gebruikt.

Afz. W. Bos
Echt een goede opmerking
pi_52298438
Stuur Wouter naar de Mcdonalds,ze zijden meneer tegen me.
pi_52298475
Wouter Bos is een kut met herpes, je wil neuken maar het kan niet.
pi_52298634
Arjan Ederveen zei:"ik heb meer Marokkanen geneukt dan dat ik lief was"", biecht is op triesten
pi_52298668
Lulllig waar dat ik op vrouwen val.
pi_52298680
Newsman, kap nou es met tegen jezelf te lullen...
pi_52298707
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Newsman, kap nou es met tegen jezelf te lullen...
Nah nou ja, doe ik pas 17 jaar
pi_52298914
Tijd voor een slaapleker., slaaplekker stomme zeugen nooit een VAL doorgehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')