quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die ermee door 1 deur kunnen![]()
Ik heb niks tegen de moeder van amandel, al ben ik blij dat ik niet zo'n dochter heb. Maar ik vind wel dat als je blind de kooi ingaat, dan weet je niet wat er op je afkomt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:17 schreef Kailany het volgende:
[..]
Idd.. daarom liet ik het een beetje in het midden zeg maar...
Ik heb zoiets van... de mensen in de kooi zitten daar omdat ze het willen... comentaren op de fora, media enz... dat krijg je ervan en vind ik ook logisch, je ziet ze elke dag.
Maar ik ken bijv Amanda haar moeder niet, bedoel nog nooit gezien.. misschien wel verhalen gehoord van Amanda zelf maar dat is ook alles... ik oordeel daar verder niet over, ken het verhaal van de andere kant niet... maar dat ben ik.. wat voor comentaar mensen verder op haar moeder willen geven moeten ze zelf weten, ik zit gewoon niet zo in elkaar.
Geloof het of niet, maar nadia vind ik tig keren erger dan slettebak aman.quote:
Dat zou ik ook wel eens willen zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Was ik dus niet de enige die t hoorde.
Ben benieuwd wie er wint als het tussen Huub en Dennis gaat.
Dàt is nieuw voor me. zang en gitaar tegelijk..............dat is nog wàlgelijker............ zeker nu Amanda begint mee te bleren......quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:28 schreef Meganog het volgende:
Ik vraag me af wat er in het hoofd van brian omgaat als hij gitaar zit te spelen, waarom doet hij het, wat is zijn doel.
Ik speel zelf een beetje gitaar en probeer dan een liedje te spelen, of een reeks logische akkoorden of noten.
Brian zit lukraak te tokkelen, vaak niet eens akkoorden. Maandenlang geen progressie, dat moet enorm frustrerend zijn, tenzij je zo'n plaat voor je kop hebt dat je denkt dat je steeds beter wordt.
Misschien houdt hij gewoon van het geluid, maar zelfs dat is niet om aan te horen.
Nu zingt hij dat liedje erbij.
Het is hemeltergend.
Omdat Amanda er voor uitkomt en Nadia nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar nadia vind ik tig keren erger dan slettebak aman.
Maar Nadia weer haar uiterlijk mee heeft, en Amanda niet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Amanda er voor uitkomt en Nadia niet![]()
Voor het grootste gedeelte mee eens hoor, maar het ging mij meer over dat er vaak moeder dit moeder dat wordt gezegd, terwijl je er (voor mijn gevoel) pas over zou kunnen oordelen als die moeder vaker in beeld zou zijn geweest..... maar ja, ieder zn eigen meningquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de moeder van amandel, al ben ik blij dat ik niet zo'n dochter heb. Maar ik vind wel dat als je blind de kooi ingaat, dan weet je niet wat er op je afkomt.Maar een amanda, nadia en brain hebben heel goed kunnen lezen hoe het er voor staat. Nena flirtte wat met brrrian, nena vertrekt en amandel lag in no time in het bed van brrrian, ondanks het tegenstribbelen van nena (haar beste vriendin) en de moeder van nena. Amandel is niet geleidelijk verliefd geworden maar lag ineens pats boem in hetzelfde bed. En dan heb ik het nog niet eens over het vriendje die ze achterliet. Amanda is geen gevoelig meisje zoals ze zelf beweerd, maar een "hongerig naar aandacht" typje. Is niks mis mee hoor, maar bij amandel gaat het zo makkelijk ten kostte van een ander. Maar wel gelijk gillen als ze zich zelf benadeeld voelt.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je Nadia enige daadkracht niet ontzeggen. Ze kan ontzetten mekkeren, zeuren, lebberen, tutten en zich aanstellen. Als het er op aankomt zou je wel eens een heel andere Nadia kunnen ontdekken. Heb het nu een paar keer gezien, het gevecht met Natasia en vooral hoe ze het opnam voor Jaap toen H en L de kast van Jaap aan het leeghalen waren. Ze reageerde direct met een actie ter bescherming van Jaap. Er is volgens mij dus nog een heel andere Nadia
Nadia is een ontzettende neppert, denk dat ze daarom ook zo irriterend is en wat je zegt... dat kan je terug zien in discussies/ruzies.... totaal anders.. en doen alsof ze zo onzeker is, maar ondertussen half naakt rondlopen de hele dag en mooi in het camera beeld gaan staan, zou je dat doen als je echt zo onzeker zou zijn over jezelf? Het lijkt mij van niet, zie een ontzettend onzeker persoon eerder cameraschuw zijn en wegkruipen in een hoekie.... maar.... ik kan het helemaal mis hebben hoor....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch kun je Nadia enige daadkracht niet ontzeggen. Ze kan ontzetten mekkeren, zeuren, lebberen, tutten en zich aanstellen. Als het er op aankomt zou je wel eens een heel andere Nadia kunnen ontdekken. Heb het nu een paar keer gezien, het gevecht met Natasia en vooral hoe ze het opnam voor Jaap toen H en L de kast van Jaap aan het leeghalen waren. Ze reageerde direct met een actie ter bescherming van Jaap. Er is volgens mij dus nog een heel andere Nadia
Optie? hoofd van Nadia op het lichaam van Amandaquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar Nadia weer haar uiterlijk mee heeft, en Amanda niet...![]()
Tja, en dat is nu juist het probleem. Dat durft Dennix (denk ik) niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:32 schreef Py het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen zien![]()
En het liefst met een goede sidebet
Afdeling gevonden voorwerpen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:39 schreef Py het volgende:
En wat heb je met haar gedaan nadat je ze had gevonden?
Het valt me op dat vrouwen fel afgeven op Nadia en (de meeste) mannen haar het voordeel van de twijfel gwven..raar maar waar...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:41 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nadia is een ontzettende neppert, denk dat ze daarom ook zo irriterend is en wat je zegt... dat kan je terug zien in discussies/ruzies.... totaal anders.. en doen alsof ze zo onzeker is, maar ondertussen half naakt rondlopen de hele dag en mooi in het camera beeld gaan staan, zou je dat doen als je echt zo onzeker zou zijn over jezelf? Het lijkt mij van niet, zie een ontzettend onzeker persoon eerder cameraschuw zijn en wegkruipen in een hoekie.... maar.... ik kan het helemaal mis hebben hoor....
Mwuah, ik vind Amanda maar een klein opdondertje, dat wordt ook vast een dik propje als ze wat ouder isquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:42 schreef Kailany het volgende:
[..]
Optie? hoofd van Nadia op het lichaam van Amanda![]()
vrouwen komen van venus, mannen komen van marsquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het valt me op dat vrouwen fel afgeven op Nadia en (de meeste) mannen haar het voordeel van de twijfel gwven..raar maar waar...![]()
Ons kent onsquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het valt me op dat vrouwen fel afgeven op Nadia en (de meeste) mannen haar het voordeel van de twijfel gwven..raar maar waar...![]()
Ik kom van Vulcanquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:45 schreef Kailany het volgende:
[..]
vrouwen komen van venus, mannen komen van mars![]()
daar zeg je wat... laat ze dan maar zoals ze zijn, al die moeite voor niks is ook zonde...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwuah, ik vind Amanda maar een klein opdondertje, dat wordt ook vast een dik propje als ze wat ouder is
Zou het? volgens mij moeten ze nog even hun kruit droog houden naar elkaar. Maar het komt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Tja, en dat is nu juist het probleem. Dat durft Dennix (denk ik) niet.
Kinnesinne, vrouwen zijn zeurpietenquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, zo las ik een keer dat Saddam Hoessein broodkruimels voerde aan de vogels...zo schattigquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Níet bij mij! Moet er niet aan denken, een Dennisfan op visite, brrr.quote:
Heb je je grapjurk weer aanquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kinnesinne, vrouwen zijn zeurpieten
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
Even wat anders. Weet iemand waarom Michie niet heeft gewerkt vanavond?
Fout! Niemand is jaloers op die vrouwquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterruf Jonguh!!! JE MOEDER JE MOEDER!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En olie op het vuur helpt altijd......quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:45 schreef Kailany het volgende:
[..]
vrouwen komen van venus, mannen komen van mars![]()
Ja m'n moeder ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sterruf Jonguh!!! JE MOEDER JE MOEDER!
En Amanda hamsterwangen zegt Lieke! hahaha, ze moest een weten wie wij hamsterwangen toebedelen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Níet bij mij! Moet er niet aan denken, een Dennisfan op visite, brrr.
Mijn streams lopen weer, de Peugeotreclame is weg. Huub zegt dat Dennis een onderkin heeft.
Nou....ik zou mijn huis VOL willen hebben met Dennisfans !quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Níet bij mij! Moet er niet aan denken, een Dennisfan op visite, brrr.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En olie op het vuur helpt altijd......![]()
Amandel lijdt niet aan "over acting". Na een paar keer dat gehijg en gekreun van nadia aangehoord te hebben, heb ik al voor het hele jaar gegeten en gedronken. Gatverdamme wat ranzig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Amanda er voor uitkomt en Nadia niet![]()
Da's inderdaad wel toevallig. Oeps, ik zet 3 weer even aan maar Brian zit te zingen ondanks dat Dennis erbij zit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:51 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En Amanda hamsterwangen zegt Lieke! hahaha, ze moest een weten wie wij hamsterwangen toebedelen!
Je hebt geluk....ik sla niet terug!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Fout! Niemand is jaloers op die vrouw![]()
Hij maakte net een schaap-geluid op stream 3.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou....ik zou mijn huis VOL willen hebben met Dennisfans !
Gezellige lieve aardige mensen zijn dat namelijk met een REELE blik op de wereld !!
Heb jij toevallig een BAN gekregen op die hoofdlettersite van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gezellige lieve aardige mensen zijn dat namelijk met een REELE blik op de wereld !!
Zo eeeentonig.... zijn ze nog niet in slaap gevallen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Èèn deuntje hoor ik nu van Brian...........wat kan hij nog meer?
Is maar goed ook anders had ik je een tjoeri en winti gegevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt geluk....ik sla niet terug!
mmmm, lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is maar goed ook anders had ik je een tjoeri en winti gegeven![]()
Dat moet je ook niet doen Disana! Echt hoor! je bent niet helemaal jezelf vanavond he!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel toevallig. Oeps, ik zet 3 weer even aan maar Brian zit te zingen ondanks dat Dennis erbij zit.
Ik wacht op de ontknopingquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik raak langzaam maar zeker toch uitgekeken op DGK. Hebben jullie daar ook last van?
Tja, zelfde effect heb je midden in de stad....Op het platteland, met zo weinig licht moet je zijn....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:54 schreef Py het volgende:
Ze denken dat ze een ster gaan zien. Met die schijnwerpers daar zie je geen moer volgens mij
Als Jaap bukt zien ze een nooit dovende ster.......quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:54 schreef Py het volgende:
Ze denken dat ze een ster gaan zien. Met die schijnwerpers daar zie je geen moer volgens mij
Yep ! Stelletje partijdige HUISVROUWEN zijn het............quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een BAN gekregen op die hoofdlettersite van jou?
Nee, ik weet niet wat het is, maar het alsof er steeds bezit van me wordt genomen... en ik frunnik ook steeds aan m'n haar met m'n linkerhand, terwijl de rechter naar m'n broekzak kruipt....quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen Disana! Echt hoor! je bent niet helemaal jezelf vanavond he!![]()
Juist en dus niet in een voetbalstadion.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, zelfde effect heb je midden in de stad....Op het platteland, met zo weinig licht moet je zijn....
Ja das ook wel waar maar ergens geloof ik dat moeder amandel wel een hele goede reden heeft om niet te komen. Maar het blijft wel haar dochter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef Kailany het volgende:
[..]
Voor het grootste gedeelte mee eens hoor, maar het ging mij meer over dat er vaak moeder dit moeder dat wordt gezegd, terwijl je er (voor mijn gevoel) pas over zou kunnen oordelen als die moeder vaker in beeld zou zijn geweest..... maar ja, ieder zn eigen mening![]()
Zekers, en de bewoners moeten zich onderhand toch ook aardig beteugeld voelen................quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik raak langzaam maar zeker toch uitgekeken op DGK. Hebben jullie daar ook last van?
Die komt zodra JdM genoeg DGK's verkocht heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik wacht op de ontknoping
De weekenden zijn meestal ellende. Ik heb het nog steeds als achtergrondbeeld en/of -geluid als ik andere dingen op de computer doe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ellie weet wel hoe dat syndroom heetquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het is, maar het alsof er steeds bezit van me wordt genomen... en ik frunnik ook steeds aan m'n haar met m'n linkerhand, terwijl de rechter naar m'n broekzak kruipt....
Volgens mij loopt dat nog niet helemaal naar wens..US is gelukt maar verder..........quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die komt zodra JdM genoeg DGK's verkocht heeft.
Misschien moet je een met die (nep)psycholoog Drs.H gaan praten... Of Erica...en anders met dgk_fan...je weet maar nooit waar het goed voor is...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat het is, maar het alsof er steeds bezit van me wordt genomen... en ik frunnik ook steeds aan m'n haar met m'n linkerhand, terwijl de rechter naar m'n broekzak kruipt....
Allemaal verveelde huisvrouwtjes en types ala Herman Berghuis pfff je moet er maar zin in hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Midden op zee, met je rug op het dek, een glas met wat lekkers er in je ene hand, een peuk in je ander, en dan genieten van alles wat boven staat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:57 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Tja, zelfde effect heb je midden in de stad....Op het platteland, met zo weinig licht moet je zijn....
Moeder laat Deborah toch ook de revalidatie helemaal alleen doen? En Amanda moest de beslissing nemen of Danielle naar de 'opvoedinrichtingdinges' ging. En hoezooooooo kan die moeder niet de telefoon opnemen....... dan praat ze maar door een zakdoek ofzo, haar kind is nog maar 19.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:58 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja das ook wel waar maar ergens geloof ik dat moeder amandel wel een hele goede reden heeft om niet te komen. Maar het blijft wel haar dochter.En ik als moeder zeg, daar hoor je gewoon achter te staan.
nMaar ik kan me voorstellen dat dat ook niet altijd even makkelijk is.
Bewoners voelen orgasme na orgasme en leven van hoogtepunt naar hoogtepunt (behalve Jaap dan)quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:58 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zekers, en de bewoners moeten zich onderhand toch ook aardig beteugeld voelen................
Klinkt super..mijn ervaring was in de Sahara..weergaloos..werd als het ware bijna verblind...quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Midden op zee, met je rug op het dek, een glas met wat lekkers er in je ene hand, een peuk in je ander, en dan genieten van alles wat boven staat.
Ik ga wel naar een echte psychiater als het zo doorgaat. Net zat ik ook al naar een zingende Dennis te luisterenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien moet je een met die (nep)psycholoog Drs.H gaan praten... Of Erica...en anders met dgk_fan...je weet maar nooit waar het goed voor is...![]()
Moet jij trouwens niet slapen kleine man? Met je grote bouwvakkerstampeloeris? Tis al Dennisbedtijd hoor! Over 2en!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Yep ! Stelletje partijdige HUISVROUWEN zijn het............
Ik hoop morgen want het mag lekker stoppen wat mij betreft...quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die komt zodra JdM genoeg DGK's verkocht heeft.
Ja, in de woestijn kun je het ook perfect zien, zit je er ook nog wat dichter bij ook!quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Klinkt super..mijn ervaring was in de Sahara..weergaloos..werd als het ware bijna verblind...
Ja, die "after" programma's vind ik ook altijd wel leuk. Dat missen we hier wel een beetje, er zijn al bewoners genoeg vertrokken!quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik hoop morgen want het mag lekker stoppen wat mij betreft...
De finale lijkt mij het allerleukst...de personen die eruit gegooid worden wegens te weinig stemmen...hun reacties, geweldig om dat dan te zien.
Vind het ook wel grappig als er een update komt na een maand of 2 om even te peilen hoe het met iedereen gaat, of ze elkaar nog zien, of ze inmiddels weer werken etc.
Mja, maar ik heb toch liever het IQ van Jaap dan van Dennis hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:04 schreef Py het volgende:
Wees blij dat je dat andere syndroom niet hebt, waarbij je je eigen kots opdrinkt
Ik wacht op de bedbeelden van Dennis en Nadia.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:03 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet slapen kleine man? Met je grote bouwvakkerstampeloeris? Tis al Dennisbedtijd hoor! Over 2en!
In de Sinai woestijn weet je ook niet wat je ziet..... zoooo mooooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Klinkt super..mijn ervaring was in de Sahara..weergaloos..werd als het ware bijna verblind...
Wat doe jij allemaal voor dingen op de computer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De weekenden zijn meestal ellende. Ik heb het nog steeds als achtergrondbeeld en/of -geluid als ik andere dingen op de computer doe.
kweetniet wat fappen is maar, succes. Valt me mee dat je niet jaloers wordt op Nada.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wacht op de bedbeelden van Dennis en Nadia.
Dan fap ik nog effe mee.......
Kamelen en Arabieren?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:07 schreef Kailany het volgende:
[..]
In de Sinai woestijn weet je ook niet wat je ziet..... zoooo mooooi![]()
Op mijn 19e woonde ik al zelfstandig. Moest ik mijn eigen boontjes doppen zonder hulp. Dus amanda moet niet zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeder laat Deborah toch ook de revalidatie helemaal alleen doen? En Amanda moest de beslissing nemen of Danielle naar de 'opvoedinrichtingdinges' ging. En hoezooooooo kan die moeder niet de telefoon opnemen....... dan praat ze maar door een zakdoek ofzo, haar kind is nog maar 19.![]()
(aan zn megatampeloeris trekken)quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
kweetniet wat fappen is maar, succes. Valt me mee dat je niet jaloers wordt op Nada.
Vind ik ook wel een leuk ventje hoor !!quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
Valt me mee dat je niet jaloers wordt op Nada.
Als je het iq hebt van Dennis dan ben je gelijk aan een pantoffeldiertje, dat zal best wel relaxed zijn hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb toch liever het IQ van Jaap dan van Dennis hoor.
quote:
Het meest? Plaatjes maken. Is dat erg raar, dat je er eenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal voor dingen op de computer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |