Balen!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Word nu een beetje chagrijnig...... zou mn vriend ophalen van het stappen....... minuutje of 20 rijden.... dus ik had een uur of 1 in gedachten.
Ik ga maar koffie maken, ik lust geen koffie![]()
ANAALUH SEX MET GESNAVELDE DIERENquote:
Hmmmmmm hoe laat ga ik bellen om hem te vertellen dat hij maar een bedje bij vrienden moet zoeken?quote:
Nadat je nog een klein uur over je hart hebt gestrekenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm hoe laat ga ik bellen om hem te vertellen dat hij maar een bedje bij vrienden moet zoeken?![]()
Pas na 3 uur?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadat je nog een klein uur over je hart hebt gestreken![]()
Ach ja, de liefde...quote:
En Fok gaat weer lekker! Dus het valt allemaal nog wel mee.... De kans bestaat ook dat hij zo binnenloopt, afgezet door iemand.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, de liefde...En ondertussen snuffel je nog wat rond op YouTube, dan is de tijd zo voorbij.
Gesnavelden doen het cloaacs...quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ANAALUH SEX MET GESNAVELDE DIEREN![]()
Nu.... dan weet je waar je aan toe bent...quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm hoe laat ga ik bellen om hem te vertellen dat hij maar een bedje bij vrienden moet zoeken?![]()
Afgezet? Oh jee! Gebeurt hem dat vaak? Dan kun je hem beter niet teveel centjes meegeven hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
En Fok gaat weer lekker! Dus het valt allemaal nog wel mee.... De kans bestaat ook dat hij zo binnenloopt, afgezet door iemand.
Er is niets zo erg als moeten wachten, terwijl je eigenlijk wilt gaan slapen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen zin, hele dag bezoek met kinderen gehad.... moe, en ik ben gewoon saai van nature![]()
en buitengewoon handig als taxichauffeur!
Liever nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=QJ33Dm5te1o
En dan weten dat je 2 keer 20 minuten moet rijdenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is niets zo erg als moeten wachten, terwijl je eigenlijk wilt gaan slapen.![]()
klinkt goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bg6tTqkbaEY&mode=related&search=
had dit net op, wel aardig..
we hebben er allemaal last van, op HiDiHo na...quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:21 schreef willem-jozef het volgende:
is er iets niet okay bij fokkerdiefuck?
Maar gelukkig kun je mee swingen met de SC-Dj's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan weten dat je 2 keer 20 minuten moet rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |