Of gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:49 schreef diomedes het volgende:
Ik vind dat ASUS over het algemeen mooi spul heeft, maar drivers downloaden is een hel.
Als je iets vind wat je wil hebben, kun je vaak downloaden met een 4 kb/sec.
Op wat audioproblemen na draait het anders prima hier....quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:08 schreef Koploperkopper het volgende:
Verkapt ik gebruik een bagger OS-topic!
Als je daar een topic opent krijg je:quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:35 schreef KopieerMachine het volgende:
Ga gewoon naar www.tweakers.net !
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als je daar een topic opent krijg je:
A. Geen antwoord.
Moet je wél een topic openen
B: Een doorverwijzing naar 1 of andere website voor hoogbejaarde internetters. (omdat de user het een domme vraag vind)
Precies jouw niveau.
C. Je topic word gesloten.
Terecht.
D. Je topic word volgepompt met het commentaar: "heb je uberhaupt wel gezocht?"
Terecht.
En daarom vind je daar als je de search gebruikt alleen maar gesloten topics met dezelfde vraagquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
A. Geen antwoord.
B: Een doorverwijzing naar 1 of andere website voor hoogbejaarde internetters. (omdat de user het een domme vraag vind)
Idd, het duurd een eeuwigheid voordat je iets kleins binnen hebt. Vandaag had ik ook een pc. Drivers van de onboard geluidskaart eindelijk gedownload, blijkt de onboard geluidskaart defect te zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:49 schreef diomedes het volgende:
Ik vind dat ASUS over het algemeen mooi spul heeft, maar drivers downloaden is een hel.
Als je iets vind wat je wil hebben, kun je vaak downloaden met een 4 kb/sec.
Zover was ik ook al, maar het gaat er om dat Asus mij dat moet leveren. Een leek weet niet dattie ook nvidia drivers kan gebruiken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:40 schreef Henno het volgende:
Vista 32-bit: http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4a_winVista_15.01.html
Vista 64-bit: http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4a_winVista64_15.01.html
Opgelost, slotje.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:44 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Idd, het duurd een eeuwigheid voordat je iets kleins binnen hebt. Vandaag had ik ook een pc. Drivers van de onboard geluidskaart eindelijk gedownload, blijkt de onboard geluidskaart defect te zijn
HoereKankertweaker.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:43 schreef KopieerMachine het volgende:
A. Geen antwoord.
Moet je wél een topic openen
Precies jouw niveau.
Terecht.
Terecht.
Jij bent niet een erkend nederlands individu met je bron.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Is dat een erkend Nederlands woord?
Bron graag.
Je moet nie zomaar dingen gaan roepen, je moet wel een bron op kunnen noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef McKillem het volgende:
[..]
Jij bent niet een erkend nederlands individu met je bron.![]()
Niet zomaar iets roepen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je moet nie zomaar dingen gaan roepen, je moet wel een bron op kunnen noemen.
Bron?
Bron?quote:B: Een doorverwijzing naar 1 of andere website voor hoogbejaarde internetters. (omdat de user het een domme vraag vind)
Precies jouw niveau.
Bron: www.tweakers.netquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niet zomaar iets roepen?
[..]
Bron?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |