8, nu Kareltje terug isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef senesta het volgende:
Hoeveel katten heb je nu, nok?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:23 schreef Darkwolf het volgende:
Nu we het toch over katten hebben: nog meer mensen die het belachelijk vinden dat een patient Oscar heeft vermoord omdat hij/zij het maar een eng dier vond?
(Je weet wel... de kat die de dood kon aanvoelen komen bij patienten...)
Kan er niet over uit... in en in triest...![]()
Ik had de MED nog niet gezienquote:
Oh?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:52 schreef nokwanda het volgende:
word gek van Karel en de stress die zijn komst veroorzaakt
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh?
Het is de enige kater tussen het vrouwenspul, toch?
Ik zag het net.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hij kent het verschil tussen stoeien en knokken niet
Ben bang dat dat in zijn karakter zit. Hij is lief maar intimiderend
Staat ook in het Purrrtopic
wanneer mag minimonster eigenlijk?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Zooow... Vampje is ook weer onder de levenden... Vannacht ook niet gespookt geloof ik.... Senesta, feli en welkom en hoe vond Samara het???
En vanaf dinsdag with no ballsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zag het net.
Gewoon een stoere kater dus![]()
Komt door Tot's knoflookpoederquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:31 schreef draculettetje het volgende:
zooooow nacht goed doorgekomen, naar mijn weten ben ik niet wezen spoken
Senesta, gefeli en welkom ha ha
nok nu eindelijk tijd om je link te bekijken, jeetje die karel trouwens!
Ik mag haar nog niet ophalenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Zooow... Vampje is ook weer onder de levenden... Vannacht ook niet gespookt geloof ik.... Senesta, feli en welkom en hoe vond Samara het???
Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleutersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wanneer mag minimonster eigenlijk?
Oh jij hebt het gisteren allemaal al doorgemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleuters
Graag gedaan je verdient ze ook hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |