ja, die taal die men in tukkerland spreekt, in drenthe en in de achterhoek. Da's nie sexyquote:
Nee das inderdaad niet sexy, ben ik met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, die taal die men in tukkerland spreekt, in drenthe en in de achterhoek. Da's nie sexy
![]()
en lukte dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:24 schreef ToT het volgende:
LOL @ Reikiën met Slowaken!
Nee die lui zaten buiten te schilderen en waren met een bandschuurmachine bezig en belden om de haverklap aan om bijvoorbeeld een verfroerstaafje te vragen, terwijl wij dus met Reiki bezig waren!
joaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee das inderdaad niet sexy, ben ik met je eens.
Maar hoe kom je daar zo op?
Gedate met eentje uit de achterhoek?
Ze slikk'n allemaal wat in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:29 schreef ToT het volgende:
Mwoah, tukkers en achterhoeks verschilt wel wat van elkaar hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
joa
Dat gaat dus verder niet door. Ik lig nu nog in een deuk. Mens... dat daten... kan er een boek over schrijven. Zou der haast lesbisch van worden![]()
Ik mot dat hele daten ook niet doen. Ik word er kattig van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:38 schreef senesta het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
![]()
Mijn stiefvader had familie in de achterhoek dus ik ken dat taaltje wel.
Was het een blind date of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mot dat hele daten ook niet doen. Ik word er kattig van.
zoiets. innetdatenquote:
Och jee, ga je je leven beteren en zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoiets. innetdaten
Het is wel grappig hoor. Maar ik denk dat ik maar weer afzie van mijn sloerieperiode
whaaaaa, neeeee, dat was maar even een korte periode van afzetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Och jee, ga je je leven beteren en zo?![]()
Okequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaaaaa, neeeee, dat was maar even een korte periode van afzetten.
Nu breekt er weer een wat serieuzere periode aan, beetje rust.
quote:
Zo was het hier ook. Maar ik heb alweer genoeg van de jacht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef ToT het volgende:
Af en toe wel eens goed, het even rustig aan doen.
Ikzelf ga langzaamaan weer op het jagerspad, ben al weer een paar maandjes single, en mijn ex-vriendin heeft intussen ook al weer iemand.
Geweldig is dat he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:02 schreef nokwanda het volgende:
Werd weer veel te vroeg gewekt door de snorharenbrigade![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |