Ben overigens compleet hersteld van depressie, nu is het zaak om het binnen de perken te houden. Het neigt weer naar druk gedrag maar ik heb het in de gaten een beetje. Ik herken het drukke gedrag zodat ik enigszins controle kan uitoefenen erop. Alsnog is het steeds oppassen geblazen.
Gisteren wilde ik nog om 0100 de taxi pakken om uit te gaan. Kan heel normaal overkomen maar het is beter om eerst eens rustig een terrasje te pakken en zo op te bouwen. Heb geen zin om weer in foute situaties te komen. Auto rijden wilde ik ook oppakken maar dan staat er op de Xanax dat je moet oppassen met auto rijden dus dat doe ik dus niet. En dan is het nodig dat ik eerst even een paar rijlessen neem om het weer onder de knie te krijgen, tevens de theorie doornemen want ik ben de helft vergeten. Zomaar de weg opgaan na jaren niet gereden te hebben doe ik niet. En dan heb je nog geld uitgeven
Zelf invloed uitoefenen dus ook. Eerst denken dan doen, en soms doen zonder denken.
Druk zijn meer mensen wel eens, je hebt druk en je hebt druk.
Kan me nog goed herinneren hoe ik een paar jaar geleden om 12:00 in de kroeg zat op zaterdag aan de dubbele leffe op nuchtere maag
![]()
Niet wegens alcohol verslaving maar omdat het gewoon druk was. Je raast maar door en door en door op dat moment.
Het is plus-punten en min-punten aangeven op dit moment. Plus-punt is dat ik het nieuws volg, plus punt is dat ik eens stil sta wat ik nu precies wil met het leven nu ik niet meer depressief ben.
9)7
Het leven is niet makkelijk
![]()
Wat wil ik nu precies? Wellicht even laten bezinken. En eens professioneel advies inwinnen want ik denk dat het nodig is dat iemand me de juiste richting op gaat wijzen qua werken. Het is werken dus ook. Werken zie ik als nood-zaak in om gezond te leven. Arbeids-therapie wordt soms gegeven en dat doen ze niet voor niets.
[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-08-2007 11:17:31 ]