Die ging gister voor t eerst oefenen bij de kleutersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Graag gedaan je verdient ze ook hoor!
succes met afwachten dan maar...
Bij deze..... Volgende week dinsdagmiddag mag ie weerquote:dat vertel je ook niet even![]()
jij bent flauw!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:12 schreef vamperotica het volgende:
Zet je m toch lekker op je werk
Ghehehe
quote:
Die aanpassing is dan weer zo duuur omdat ie zelf gefrabriceerd moet worden dat dan rolstoel aanschaffen voor werk (want dat heb ik dan wel weer gezegd dat ik niet 4x in de week mijn eigen kan meenemen) goedkoper zal zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Solly....
Is er geen andere aanpassing, waar iedereen zich in kan vinden... Een "eigen" aanpassing misschien? Trippelstoel op t werk met extra voetensteun ofzo?
Als je m dan alleen als burostoel gebruikt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Die aanpassing is dan weer zo duuur omdat ie zelf gefrabriceerd moet worden dat dan rolstoel aanschaffen voor werk (want dat heb ik dan wel weer gezegd dat ik niet 4x in de week mijn eigen kan meenemen) goedkoper zal zijn
Gheheh... misschien wel evne handig jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef draculettetje het volgende:
hoe bedoel je? ha ha kan je natuurlijk ook gewoon even bellen
omdat ik nu nog met taxi ga houdt in dat rolstoel steeds opgeklapt moet worden en beensteunen eraf, dat 4x in de week geeft enorme slijtage aan de rolstoel zelf, dat krijg ik niet vergoed van de gemeente als ie door werkgebruik eerder versluit zeg maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Past je eigen stoel niet in de auto?
Waarom kun je je eigen stoel niet meenemen?
daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:29 schreef nokwanda het volgende:Dan lijkt de enige oplossing dat ze er daar een voor werk aanschaffen.
je lijf verkloten omdat je uit principe haast geen rolstoel wil, en dus maar zo zitten dat je er last van hebt en het onwerkbaar is.... lijkt me geen oplossing.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor
ga rest van deze week wel proef draaien met die van mezelf, komt zelfde meneer ook even naar houdingen kijken
dan maar eigen knop omzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |