preciesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, waar moet je anders je chicks scoren op zaterdagavond...
Nog nooit gehad. Misschien ligt het aan jou dat het niet zo werkt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef Fliepke het volgende:
Paiq is echt suf.
Standaardgesprek:
Hi
Alles goed?
"Alles goed is een don't van Fliepke"
*mutsje gaat weg*
Ik heb mn account een paar dagen geleden door de shredder geflikkerd
is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef enter het volgende:
Stuur mij is een uitnodiging.
Mij gingen ze allemaal vervelen. Best leuke meisjes om te zien hoor, maar ik vond ze eigenlijk maar saai.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Misschien ligt het aan jou dat het niet zo werkt?![]()
Ik heb leuke contacten![]()
Aha, ik heb ook saaie erbij zitten. Maar ook wel leuke eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mij gingen ze allemaal vervelen. Best leuke meisjes om te zien hoor, maar ik vond ze eigenlijk maar saai.
quote:
of over jou paiq-gedragquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds je zelfs voor speeddates moest betalen ben ik afgehaakt, allemaal al trouwens al voorbij zien komenzegt wat over hun database..
Ondertussen ligt zij ook plat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk ik even lekker paiqen, doet de site het niet. Er er staan nog wel zo'n leuk meisje in mijn lijst![]()
Nope probeer het zelf eens zou ik zeggenquote:
Ik betaal geen reet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds je zelfs voor speeddates moest betalen ben ik afgehaakt, allemaal al trouwens voorbij zien komen![]()
Zegt wat over hun database..
Internet..quote:
Waarom kwuoot je mij danquote:
Doe ik al. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het mij ook begint te vervelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nope probeer het zelf eens zou ik zeggen![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Internet..
Date site..
Daten via internet..
Fake as it can be...
Wie ken ik uitnodigen voor wat extra credits ?
www.paiq.nlquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef OldJeller het volgende:
Iedereen doet aan PAIQ, terwjil ik me afvraag waar je het in hemelsnaam over hebt?
Valt heel erg mee, dat idee had ik in het begin wel. Maar het is gebleken dat er gewoon veel knappe vrouwen zitten hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:44 schreef Skv het volgende:
Datingsite voor kanslozen?
Datingsites, überhaupt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:44 schreef Skv het volgende:
Datingsite voor kanslozen.
You're seriousquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb daar nog een tijdje meegedraait in de beta toen. Site is ontwikkeld door een vriend van een vriendin van mij. Was toen nogal rustig daar. Drie dagen paiqen, en ik had mijn ex, mijn huidige vriendin, een andere vriendin en nog iemand die ik kende.
True. Maar dat wil nog niet zeggen dat datingsites kansloos zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:54 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Datingsites, überhaupt.
Mên, het is zaterdag! Als jullie echt op zoek naar een relatie zijn, ga je nu je tijgerprint blousje en bijbehorende schoenen aantrekken en de stad in!
Ik zou me eerder af gaan vragen waarom mijn vriendin op een datingsite actief is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:57 schreef katerwater het volgende:
[..]
You're serious![]()
Dat heb je met mouth to mouth reclame, he!
Je eigen vriendin, oh dear![]()
Als je haar voor de grap een invite stuurt, en als je dat de volgende dag, als je aan haar gekoppeld wordt, vergeten bent, zou ik eerder even langs de dokter gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zou me eerder af gaan vragen waarom mijn vriendin op een datingsite actief is, eigenlijk.
Lees even het topic of kijk op de sitequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef fathank het volgende:
Wat de neuk is Paiq in vredesnaam....?
Als ik een vriendin had, ging ik niet bij een datingsite. En als ik daar al bij zat, ging ik haar niet later ook nog uitnodigen. Dan zou ik liever eerst langs de dokter gaan om te zien waar het mis is gegaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je haar voor de grap een invite stuurt, en als je dat de volgende dag, als je aan haar gekoppeld wordt, vergeten bent, zou ik eerder even langs de dokter gaan.
Och, als een vriend van mij een dating-site ontwikkelt en beta testers nodig heeft, dan wil ik hem best helpen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Als ik een vriendin had, ging ik niet bij een datingsite. En als ik daar al bij zat, ging ik haar niet later ook nog uitnodigen. Dan zou ik liever eerst langs de dokter gaan om te zien waar het mis is gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |