preciesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, waar moet je anders je chicks scoren op zaterdagavond...
Nog nooit gehad. Misschien ligt het aan jou dat het niet zo werkt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef Fliepke het volgende:
Paiq is echt suf.
Standaardgesprek:
Hi
Alles goed?
"Alles goed is een don't van Fliepke"
*mutsje gaat weg*
Ik heb mn account een paar dagen geleden door de shredder geflikkerd
is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef enter het volgende:
Stuur mij is een uitnodiging.
Mij gingen ze allemaal vervelen. Best leuke meisjes om te zien hoor, maar ik vond ze eigenlijk maar saai.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Misschien ligt het aan jou dat het niet zo werkt?![]()
Ik heb leuke contacten![]()
Aha, ik heb ook saaie erbij zitten. Maar ook wel leuke eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mij gingen ze allemaal vervelen. Best leuke meisjes om te zien hoor, maar ik vond ze eigenlijk maar saai.
quote:
of over jou paiq-gedragquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds je zelfs voor speeddates moest betalen ben ik afgehaakt, allemaal al trouwens al voorbij zien komenzegt wat over hun database..
Ondertussen ligt zij ook plat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk ik even lekker paiqen, doet de site het niet. Er er staan nog wel zo'n leuk meisje in mijn lijst![]()
Nope probeer het zelf eens zou ik zeggenquote:
Ik betaal geen reet hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sinds je zelfs voor speeddates moest betalen ben ik afgehaakt, allemaal al trouwens voorbij zien komen![]()
Zegt wat over hun database..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |