HALTquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
HALLO RIJDT DEZE TREIN OP GAS?
Nee penis, als in: Jij klaagt hier, maar wat heb je er zelf aangedaan? Of heb je gewoon even iets te vertellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Zo Italiaans zie ik er nou ook weer niet uit
Ik heb gewoon even iets te vertellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee penis, als in: Jij klaagt hier, maar wat heb je er zelf aangedaan? Of heb je gewoon even iets te vertellen?![]()
Wat zou jij doen? Op die duitsers afrennen ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee penis, als in: Jij klaagt hier, maar wat heb je er zelf aangedaan? Of heb je gewoon even iets te vertellen?![]()
Nein, ik zou schreeuwen, NEIN, MEIN NEGERT, WAS MACHT DU NU?!?!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Op die duitsers afrennen ofzo?
Ok, ik was even benieuwd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon even iets te vertellen![]()
WAS!?!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:34 schreef Tahiti het volgende:
je had moeten zeggen dat je uberhaupt geen duits verstaat.
HAHAHAHA Nee ik ken ook keigoed Duits!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nein, ik zou schreeuwen, NEIN, MEIN NEGERT, WAS MACHT DU NU?!?!
Ik heb echt veel gehad aan al die jaren Duits op school zo te zien.![]()
![]()
Enkeltje, pik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:33 schreef ELdudeness het volgende:
Had je een retourtje auswitch gekocht ofzo?
Maar dan zeg je uberhaupt en dat is wel duitsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:34 schreef Tahiti het volgende:
je had moeten zeggen dat je uberhaupt geen duits verstaat.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HAHAHAHA Nee ik ken ook keigoed Duits!!
Ik zou roepen van HALLO BUURMANN WAS MACHST DU JETZT!!!11einzeineinz:D
Aber ich bin eine UBERMENSCH!111quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Maar dan zeg je uberhaupt en dat is wel duitsdan geloven ze je niet meer!
http://www.youtube.com/watch?v=_EBgi-5Gjqgquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:35 schreef nsfw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XXaMOoIMBwU
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |