Iedereen kan nu eenmaal niet altijd vriendjes zijn, hoe graag sommigen van de COS ook een theekransje voor genodigden zouden willen makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:17 schreef kleinzusje het volgende:
zo he he
2 eikels opgerot, BQ slaapt en zo Nadal![]()
Ruud, sorry voor het ongemak, maar het moest er even uit![]()
En sommige zie je direkt naar Fb gaan om te klagen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Iedereen kan nu eenmaal niet altijd vriendjes zijn, hoe graag sommigen van de COS ook een theekransje voor genodigden zouden willen maken![]()
huhuh, nu let ik op.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:30 schreef itsme het volgende:
Hey lieverdjes. Ik miste die intelligente gesprekken toch wel erg. Geen zin om te neuken. Ik wil kleinzusje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat meen je ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef blomst het volgende:
[..]
En sommige zie je direkt naar Fb gaan om te klagen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde iets soortgelijks doen![]()
ik lig onder tafelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lig hier helemaal in een intelligente proestbui
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(mensen die dit topic later lezen zullen er niets van begrijpen)![]()
idd, ik ga weer terug naar de avatar die ik echt mooi vindquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik lig dubbel van die avatars.![]()
Heb je het nu over mij? Als je een persoonlijk probleem met me hebt, PM me er dan over, want ik doe de persoonlijke dingen liever niet in de COSquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef blomst het volgende:
[..]
En sommige zie je direkt naar Fb gaan om te klagen.
ja, was top. Heb 10 uur per dag in een internet cafe gezeten om DGK te volgen en te lurken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey Beeeeeeeeeeeeeee.![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke vakantie gehad?![]()
Dat klopt, jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk een kwalitatief goede mand.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schrik van je kleinzusje, ik ben net terug van vakantie en ga lekker mn mand in
Ik heb met niemand problemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij? Als je een persoonlijk probleem met me hebt, PM me er dan over, want ik doe de persoonlijke dingen liever niet in de COS![]()
Die had ze altijd al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat klopt, jaIk begrijp er geen ruk van, is het nog gezellig...........hier?
Even een vraagje, heeft Amanda een plofkop gekregen of had ze die altijd al?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja, was top. Heb 10 uur per dag in een internet vafe gezeten om DGK te volgen en te lurken.
sorry voor off topic![]()
sorry, maar ik stel het zeer op prijs als je ontopic blijft Peter. Ik kom net terug van een lange reis en heb geen zin om weer met mn hond te wandelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hopelijk een kwalitatief goede mand.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sorry, maar ik stel het zeer op prijs als je ontopic blijft Peter. Ik kom net terug van een lange reis en heb geen zin om weer met mn hond te wandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |