Wie ben jij om iemand weg te sturen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor geen cent vieze eikel, hup naar je ega en weer niet neuken omdat het je niet lukt met je pieperzak en je smiley overschot. Weg jij, klootzak![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor geen cent vieze eikel, hup naar je ega en weer niet neuken omdat het je niet lukt met je pieperzak en je smiley overschot. Weg jij, klootzak![]()
å bientôtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Wat een gezelligheid hier, en ik schrik van Kz, maar goed , zo kan het lopen in de komkommertijd. A demain et bien domir.![]()
![]()
truste BQquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
Wat een gezelligheid hier, en ik schrik van Kz, maar goed , zo kan het lopen in de komkommertijd. A demain et bien domir.![]()
![]()
relaxequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem vreselijk. Hij stelt diagnoses die hij niet mag stellen, denk grappif te zijn, gebruikt smileys als een newbee, heeft niks te melden behalve wat hij in zn schuur doet met een zal aardappelen, doet net alsof hij ontopic post , maar is gewoon aandachtgeil en denkt dat hier te vinden. Sorry, maar dat haat ik. Laat hem opflikkeren naar een ander forum en DGK niet verpesten met zn zogenaamde ego shit. + maakt hij spelfouten die een hoog geleerde zo als hij beweert te zijn, vreemd overkomen. Een beetje een pumastreamer tot vriendje maken om de "goede redder" uit te hangen. Rot op, pintjes rukker ........... ik kots op je ( ziektebeeld)
Dat lukt niet anaal.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef Kailany het volgende:
Een paar dagen geleden voelde A zich niet lekker, nu is ze heel erg moe... zwanger?
Zou kunnen, Brian zal zich weleens in de in-uitgang vergissenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef Kailany het volgende:
Een paar dagen geleden voelde A zich niet lekker, nu is ze heel erg moe... zwanger?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou kunnen, Brian zal zich weleens in de in-uitgang vergissen
Ja, hopelijk spuiten ze dennix en zijn bedgenootje ook evenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:15 schreef Py het volgende:
Rentokil komt binnenkort ongedierte bestrijden. Welkom in de Gouden Zooi.
gaat het erin of komt het eruit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |