Er reizen er ook veel van BBB mee naar Amsterdam? Gezelligquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:18 schreef Hrvat het volgende:
De wedstrijd leeft zeker bij de 'purgeri'
Maar eerst kijken ze naar de match van vandaag tegen Slaven Belupo. Dat team speelt aardig goed sinds enkele jaren en is een kandidaat voor de derde plaats in de rangschikking, na Dinamo en Hadjuk.
De ticketverkoop voor de wedstrijd tegen Ajax verloopt vlot en er zijn al veel tickets de deur uit. een gedeelte van het stadion is al uitverkocht.
Ze weten dat Ajax de sterkste tegenstander is die ze geloot hebben, maar ze geloven zeker ook in eigen krachten. Ook het feit dat ze eerst thuis spelen sterkt hen.
Hopelijk kan je binnenkort je Slavia avatar inruilen voor eentje van dinamo!![]()
Enkel Etto en Carlos sukkelen een beetje, maar zouden klaar kunnen zijn voor de wedstrijd.quote:Op maandag 17 september 2007 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Hrvat...heeft Dinamo nog te kampen met blessures of schorsingen of treden ze op oorlogssterkte aan tegen Ajax?
Ik vrees met grote vrezen..
Bad Blue Boys !quote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Hrvat het volgende:
Ik denk wel dat er voldoende BBB zullen aanwezig zijn in Ajax.
Dat is zeker waar, maar ook de uitverkoop van deze zomer heeft op sportief vlak niet veel geholpen. Financieel daarentegen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Er stond een muur van 9 man bij Ajax hoor, dar is echt niet makkelijk tegen te voetballen.
Je zal ze ook horen als ze naar Amsterdam komen, al zullen het er dan geen 40000 BBB zijn!quote:Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
40.000 gekken op de tribune! Lekker hoor
Past goed bij jullie, hoeveel zaten er ook weer in het supportershonk van Ado? Hoeveel supporters van Ado hebben jullie eerst op amsterdam cs gepakt na Volendam - Ado?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prachtige sfeer. Verder zijn het laffe [edit].
Dat klopt helaas, het zit hen niet lekker de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Hajduk doet het niet zo fantastisch zie ik.
Ik wil altijd nog een keertje naar Split toe, en dan gelijk ook maar een wedstrijd bezoeken. Maar zitten ze daar ook met White-Power zooi in het stadion (want dat zag ik gister wel bij Dinamo als ik het goed zag)?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Dat klopt helaas, het zit hen niet lekker de laatste tijd.
Ook vorig jaar liep het wat stroef.
Hopelijk krijgen we terug een boost, want we hebben een mooie traditie en dat mag niet verloren gaan...
Hehequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:56 schreef Hrvat het volgende:
Niet erg HeinekenAFCA.
'Boli me kurac' zeggen wij. Google dat maar als je wil.
Die kom je ook in Split wel tegen, maar daarom is niet iedere Torcida aanhanger per definitie een nazi.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keertje naar Split toe, en dan gelijk ook maar een wedstrijd bezoeken. Maar zitten ze daar ook met White-Power zooi in het stadion (want dat zag ik gister wel bij Dinamo als ik het goed zag)?
Ik heb de wedstrijd tegen Debrecen nog gezien, sindsdien ben ik niet meer in Poljud geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef druze_eddy het volgende:
Hajduk was altijd mijn favorite club in Kroatie. Mooi stadion op schitterende lokatie en altijd een technisch sterk elftal. En een goede vriend speelde vroeger in Hajduk.
Maar ik vind het voetbal daar tegenwoordig een karikatuur van hoe het vroeger was. Het boeit me niet meer. Een potje in Poljud tegen Cibalia met 3000 toeschouwers in dat inmense stadion werkt op mijn lachspieren. Hoe de Torcida ook z'n best doet om de sfeer er een beetje in te houden.
Maar als ik een club in Kroatie uit zou moeten kiezen zou dat nog steeds Hajduk zijn.
Een opleving komt er alleen als er weer een soort van Balkan liga wordt opgericht. Dus de beste clubs uit Kroatie, Bosnie, Servie, Macedonie, Montenegro en Slovenie om een beetje op niveau te kunnen spelen. En dan maar geen uit-supporters om rellen te voorkomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd tegen Debrecen nog gezien, sindsdien ben ik niet meer in Poljud geweest.
Dat was mijn persoonlijk dieptepunt daar.
Maar ik blijf Hajduk trouw en gelof zeker nog in een heropleving, wanneer dan ook!
Daar zit inderdaad wat in, maar vrees dat dat niet voor (overoverovre)morgen is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
Een opleving komt er alleen als er weer een soort van Balkan liga wordt opgericht. Dus de beste clubs uit Kroatie, Bosnie, Servie, Macedonie, Montenegro en Slovenie om een beetje op niveau te kunnen spelen. En dan maar geen uit-supporters om rellen te voorkomen.
Neen, dat wist ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:21 schreef druze_eddy het volgende:
Hrvat,
Even off-topic.........Wist je dat Oliver Dragojevic 4 april een concert geeft in Nederland? Ik heb mijn kaarten al besteld :-)
http://www.youtube.com/results?search_query=07.10.2007.+Hajduk+-+Dinamo+&search=Searchquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
Zijn er nog mooie youtubes van die laatste Hajduk - Dinamo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |