abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52305905
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :

- Voetbal
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen )
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen )
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)

En vele andere dingen.

Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn, de hele nacht door zitten te fokken, van metal en rock houden, geen sociaal leven hebben en er als een zwerver bijlopen. Hoe groter de nerd, hoe groter deze zich lijkt af te zetten tegen normale mensen ofzo. In het echt hoor/zie je ze niet, maar op Fok stikt het ervan.

Klacht :
Nerds/alto's
Mensen die generaliseren
Mensen afzeiken, omdat ze niet dezelfde interesses hebben als jij
Als je niet van sensation houdt, heb je vanzelf een hekel aan commerciele muziek?
Hyves geweldig vinden.. en vervolgens ove 5 jaar, hyves belachelijk maken. Het zou me niet verbazen als je ook eerst een cu2 had.. en dat nu niet vind kunnen..
Denken dat ipod de enige mp3speler is, en meteen de beste.

Klacht: Mensen die achter elke hype aangaan, en geen eigen mening kunnen vormen zonder anderen. En vervolgens ook nog eens ander mensen die dat wel kunnen afzeiken.
..
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:50:12 #152
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_52306268
Ik voelde me bijna aangesproken joh
Thinking about thinking of you.
pi_52306271
Goed topic, alleen als je nu nog Björn Borg koopt ben je wel kansloos hoor...
pi_52306840
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Van die sukkels die klagen over :
- Voetbal
Is soms wel leuk om te doen, maar er naar kijken snap ik niet..
quote:
- Bjorn Borg (en zelf in een zwart band-t-shirt lopen )
Bjorn Wat??
Die merken zijn toch allemaal 1 pot nat.
Kwaliteitskleding dat rockt en dat zie je niet aan het merkje.
quote:
- Jongeren die uitgaan (zelf zouden ze in een club/discotheek/andere uitgaansgelegenheid in elkaar getrapt worden dus daarom zetten ze zich maar af)
Sommige uitganers zijn leuk en veel uitganers doen veel te veel moeite om stoer te doen. Dan druggen ze te veel en schreeuwen te hard en proberen dan ook nog te knokken en dat alleen maar omdat het stoer is. Veel van dat soort lui zijn nog flink minderjarig ook.
Maargoed...niet alle uitganers zijn zo..
quote:
- 'Commerciele' muziek (kotsen op Sensation maar zelf naar vage schreeuwmuziek luisteren)
Natuurlijk suckt dat. Het is fabrieksmuziek die allemaal hetzelfde klinkt.
quote:
- Hyves (waarschijnlijk hebben ze zelf geen eens vage kennissen die ze toe kunnen voegen aangezien ze nooit buiten komen )
Dan ben je liever zo iemand die bendes vreemden toevoegd en ze allemaal "vrienden" noemt.
Mensen met enorme "vrienden" lijsten vind ik zo kansloos.
quote:
- Ipods (omdat iedereen zo'n ding heeft is het uiteraard rommel)
Ipods zijn best tof. Alleen jammer dat er zo'n ingebouwde batterij in zit die niet overal opgeladen kan worden. Die dingen gaan zo lang mee dat je gewoon vergeet het ding op te laden en ineens valt het uit...
Verder hartstikke goed spul in kwaliteit en gebruiksgemak.
quote:
Maar intussen zelf elk weekend op fok lopen te verkondigen dat ze bier aan het drinken zijn,
Bier praat je niet over, dat drink je.
(Tenzij je Homer Simpson heet en beide tegelijk heel serieus kan doen.)
quote:
de hele nacht door zitten te fokken,
Zo boeiend is Fok! toch niet??
quote:
van metal en rock houden,
Rock is de beste muziek uitvinding ooit!!
quote:
geen sociaal leven hebben
Dan zouden ze niet Fok!en want Fok! is nog wel zodanig sociaal dat je niet anders kan dan met andere mensen interacteren.
quote:
en er als een zwerver bijlopen.
Er zijn ergere fashion faux pas's dan er als een zwerver bij lopen maar erg is het wel.
Je kunt je toch op zn minst wassen en je kraagje omlaag zetten..

Ik vind dit allemaal trouwens niet als nerd klinken. Ook niet als alto.
Je hebt het gewoon over zeikerds en dat is een soort apart.
Weet je wel zeker dat je er zelf geen bent want je zeikt hier heel wat af!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:22:02 #155
182619 DRNKnHGH
smoke them hotdogs
pi_52306843
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:27 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

Mensen die generaliseren
Mensen afzeiken, omdat ze niet dezelfde interesses hebben als jij
Als je niet van sensation houdt, heb je vanzelf een hekel aan commerciele muziek?
Hyves geweldig vinden.. en vervolgens ove 5 jaar, hyves belachelijk maken. Het zou me niet verbazen als je ook eerst een cu2 had.. en dat nu niet vind kunnen..
Denken dat ipod de enige mp3speler is, en meteen de beste.

Klacht: Mensen die achter elke hype aangaan, en geen eigen mening kunnen vormen zonder anderen. En vervolgens ook nog eens ander mensen die dat wel kunnen afzeiken.
mensen die de OP quoten
pi_52306944
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:22 schreef DRNKnHGH het volgende:

[..]

mensen die de OP quoten
Mensen die shirtjes van hun broer lenen en vervolgens op hun kamer terugpleuren met vieze vlekken
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52307035
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.

Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt

[eenzame arend modus aan]
@McKillem: mij eensch zijn; TS en afcajos broeder-hoolies in het kwaad zijn...uch
[eenzame arend modus uit]
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:12:38 #158
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_52307754
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Het gaat me er trouwens niet eens om dat ze bovengenoemde dingen afzeiken, maar meer om de reden waarom en zeker om het alternatief waar ze mee aankomen.

Een goed dance-feest afzeiken maar intussen zelf met een flesje bier achter Fok zitten b.v. of een grote bek hebben over een disco-ganger die een breezersletje versiert maar zelf nog maagd zijn
Een goed dance feest?
Bestaan die dan?
Trouwens jij hebt wel een grote bek voor iemand die bij de Feyenoord aanhang hoort.
En jij bent zeker ook zo'n kerel die roze draagt omdat het hip is en elke zaterdagavond jumpt omdat dat ook weer hip is.
Nee kerel jij hebt verstand van zaken.
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:48:02 #159
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52309426
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:12 schreef Apokalypse het volgende:
En jij bent zeker ook zo'n kerel die roze draagt omdat het hip is en elke zaterdagavond jumpt omdat dat ook weer hip is.
Jumpen Waar zie je me voor aan? En nee, ik draag vrijwel nooit roze, en al helemaal niet omdat hip of niet hip is.
quote:
Nee kerel jij hebt verstand van zaken.
Ga krassen ofzo, schooier.
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:49:56 #160
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52309462
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Ben jij ff rijkelijk laat met je reply, enne... BrEeZaH-sletjes versieren; my god, zeg dan gelijk dat je AIDS of Syfilis wilt
Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebben
pi_52309716
Mensen die denken een eigen mening te kunnen vormen slechts door de iPod af te zeiken......
pi_52310478
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:49 schreef Malibu-06 het volgende:

Jumpen Waar zie je me voor aan? En nee, ik draag vrijwel nooit roze, en al helemaal niet omdat hip of niet hip is.
De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.
quote:
Dat jij alleen je rechterhand gebruikt wil niet zeggen dat alle vrouwen een ziekte hebben
Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.
pi_52311064
ipods zijn kankertriest.
Verder ben ik het met je eens.
pi_52311792
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef harrypiel het volgende:
Dan zoek je toch de BrEeZaH-sletjes uit die zich door duurder gerief laten tracteren? Als je gaat naar die type'tjes die eerst rond de 50¤ opzuipen, dan gaan ze al véél minder vaak plat omdat de goedkoopste er het vaakst uitgezocht worden.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:50:02 #165
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_52312227
Hyves en Bjorn Borg is gewoon gay

of ben ik nu een wereld vreemde alto
happen naar de baas
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:51:43 #166
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52312269
Ik zag vanmiddag iemand met zoeen Bjorn Borg shirt.
Nou, je betaalt zeker alleen omdat er de naam van een uitgerangeerde tennisser op staat, want veel bijzonders was het niet .
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:23:22 #167
182751 MisterO
wispelvurig
pi_52315049
Zo eens met TS, dat gezeik ook altijd
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_52319374
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef harrypiel het volgende:

[..]

De zeik- en trendzombie gehaltes in je OP zijn anders wel errug hoog, dus de associatie TS <=> jumpen is dan algauw gemaakt.
[..]

Your point being? Liever mn rechterhand (of mn linker for that matter) dan een SOA van zo'n afgelikte boterham waar de hele plaatselijke VMBO-lonsdaple kliek overheen is geweest. BTW, zoek het voor de verandering eens in de licht-christelijke kringen; zitten vaak nog hele fraaie exemplaren tussen.
Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeft
  maandag 13 augustus 2007 @ 01:27:39 #169
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52319424
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:24 schreef Urvin het volgende:

[..]

Jij ben tvolgens mij precies zo'n figuur waar TS het over heeft
Idd

Lonsdale Die neuken alleen kamper-wijven.
  maandag 13 augustus 2007 @ 01:28:36 #170
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52319441
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef JDude het volgende:
Ik zag vanmiddag iemand met zoeen Bjorn Borg shirt.
Nou, je betaalt zeker alleen omdat er de naam van een uitgerangeerde tennisser op staat, want veel bijzonders was het niet .
Ik vind het logo mooi Daarom droeg ik het ook al enkele jaren geleden toen vrijwel nog niemand het kende. En nee, ik ben geen trendsetter ofzo, maar vond het gewoon een mooi shirt
  maandag 13 augustus 2007 @ 01:33:49 #171
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52319507
Goed topic.

Iedereen op fok weet dat ik de mofo stylz ben > dus bashen ze maar.

Maar ik heb geen Ipod

En voetbal vind ik ook niks.

En heb gewoon cheape boxershorts.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_52320287
Mensen die denken dat elke MP3 speler een IPod is (Omdat ze niet weten dat er veel betere MP3 spelers zijn)

"Hey, jouw IPod is veel mooier dan de mijne, hoe kan dat?"
- "Dit is geen IPod"
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_52320330
Eens met TS, ik had het niet beter kunnen zeggen
Ik support gevallen topclubs!
pi_52320335
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:33 schreef Maikuuul het volgende:
Goed topic.

Iedereen op fok weet dat ik de mofo stylz ben > dus bashen ze maar.

Maar ik heb geen Ipod

En voetbal vind ik ook niks.

En heb gewoon cheape boxershorts.
Maar jij klaagt er ook niet over bij mijn weten, toch?
Ik support gevallen topclubs!
pi_52320483
Malibu/LoekB (zijn er nog leuke meisjes op fok?) de gekste.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')