tenniserquote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA!!~!!!!1quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iki denk niet dat de mensen die jij bedoelt de zwarte band hebben hoor.![]()
Die gast ontwerpt schijnbaar ook nog onderbroeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:59 schreef whosvegas het volgende:
Bjorn Borg - nog nooit van gehoord. Zeker zo'n verwijfde modeontwerper.
mensen die hun afkortingen niet kennenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:58 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, uit je TS blijkt ook echt dat jij dat bovengenoemde wel hebt.
Slaaf van de maatschappijquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:59 schreef helldeskr het volgende:
Toch altijd weer grappig om dit soort topics te lezen.
Blij dat ik inmiddels toch een beetje volwassen geworden ben.
Mensen die zich opwinden over de leeftstijl van andere mensen zijn zo triest.
WTF kan het mij nou boeien wat voor een onderbroek of mp3 speler iemand heeft ?
Ts opent een verkapt "kijk mij eens een Glamourboy wezen "topic en iedereen moet er weer zo nodig aan mee doen.
Mijn "stylo" is de beste want ik draag Bjorn Borg... boeie![]()
TS komt er over een paar jaar wel achter dat dit soort kinderlijk hokjes gedrag nergens toe leidt.
Als TS zover is als ik , gewoon gezinnetje, centjes verdienen, rekeningetjes betalen, dan komt TS er vanzelf achter dat er veel belangrijke dingen zijn in het leven dan het merkje op je onderbroek of wat voor mp3speler/ mobi je hebt.
NERD!!! OMFG!!!11111 ROFLS WAT EEN NERD BEN JIJ, WAT VOOR HOGE PING SPECS HEB JE WEL NIET!!!1111one [/voor verstaanbaarheid]quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:31 schreef MahirBurekovic het volgende:
alsof hyves niet triest is
Daarom trek ik dagelijks ook een broek aan voor er overheenquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:33 schreef Mr_Booze het volgende:
Nou van al die dingen vind ik Bjorn Borg wel om te zeuren het is gewoon het meest vloekende lelijke ondergoed dat er bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |