Waar is je prullenbak?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:33 schreef Dizer het volgende:
Deze kom ik altijd weer op terug als ik mijn achtergrond zat ben. Zelf gemaakt vorig jaar in NYC.
[afbeelding]
Origineel (2.1MB)
Weet ik. Ik zei het dan ook omdat de prullenbak zo enorm isquote:Op woensdag 19 september 2007 14:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die hangt achter die boot.... waterskieën
Die kan je zo als kaart verkopenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:33 schreef Dizer het volgende:
Deze kom ik altijd weer op terug als ik mijn achtergrond zat ben. Zelf gemaakt vorig jaar in NYC.
[afbeelding]
Origineel (2.1MB)
Ik had je PI gezien hoor.... ik probeerde een grapje te maken...quote:Op woensdag 19 september 2007 15:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zei het dan ook omdat de prullenbak zo enorm is
[geheel offtopic]quote:Op woensdag 19 september 2007 10:33 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Origineel (2.1MB)
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef whoops het volgende:
Is het niet zo dat je onder Vista je desktop icons kan vergroten/verkleinen d.m.v. Ctrl-Scroll op de Desktop?
B.t.w. coole foto Dizer...
Wtf, je prullenbakquote:Op woensdag 19 september 2007 10:33 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Origineel (2.1MB)
en chaotisch, en onduidelijkquote:Op zondag 23 september 2007 05:34 schreef Marble het volgende:
Ik vind mijn nieuwe desktop echt zo tof! Al zeg ik het zelf.
[[url=http://members.lycos.nl/parain/ff13thumbnail.jpg]afbeelding][/url]
Voor als iemand het zich afvroeg: afbeelding komt uit de opkomende, oogverblindend mooie knaller Final Fantasy XIII.
Linkje van de bovenste?quote:Op maandag 17 september 2007 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
stageplek:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07381/Stage_full.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
mijn laptop:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07381/desktop_laptop.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
OMG, ik zie flinke beharing op haar armenquote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef About2Break het volgende:
De mijne, het meisje op de foto is mijn vriendin.
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07391/bg.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ze heeft donker haar ja omdat ze indo is. Alleen door de zwart wit foto valt het meer op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
OMG, ik zie flinke beharing op haar armen![]()
Hehe, dit is niet de standaard prullenbak, maar een prullenbak as gadget.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:12 schreef whoops het volgende:
Is het niet zo dat je onder Vista je desktop icons kan vergroten/verkleinen d.m.v. Ctrl-Scroll op de Desktop?
B.t.w. coole foto Dizer... Was je op weg naar Ellis Island of Staten Island?
Ja he? Misschien moet ik dat doenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:32 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Die kan je zo als kaart verkopen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:54 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ze heeft donker haar ja omdat ze indo is. Alleen door de zwart wit foto valt het meer op.
Viel mij ook op idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
OMG, ik zie flinke beharing op haar armen![]()
Zal em morgen even uploaden, ik weet niet meer waar ik em vandaan hadquote:
Das al 3 dagen terug!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:21 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zal em morgen even uploaden, ik weet niet meer waar ik em vandaan had
Omdat de het plaatje niet klopt.quote:Op zondag 30 september 2007 18:12 schreef geelkuikentje het volgende:
omdat?
Waar is het origineel, waar heb je 'm vandaan.quote:
Wat is er mis met de menubalk, zo is die bij mijquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat de het plaatje niet klopt.
Menubalk is verschoven, bovenaan rare kleuren
Ik heb problemen met mijn PCquote:
ben aan t zoeken!quote:Op zondag 30 september 2007 18:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb problemen met mijn PCHij stond in ieder geval onder widescreen wallpapers op deviantart.
Ik ben lui en hoop dat je slaagt in je poging.quote:
Is nu inderdaad weer goed....quote:Op zondag 30 september 2007 18:42 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de menubalk, zo is die bij mij![]()
Ja bah. ewwww. getver! Neem nu maar van mij aan dat dit meisje ten tijde van deze opname 19 is (haar naam is laura en in 1972 was zij een van de favoriete modellen van deze geweldige fotograaf, met andere woorden ze is ondertussen de 50 gepasseerd)quote:Op zondag 30 september 2007 22:53 schreef tonks het volgende:
Bah lijkt wel een klein meisje man
Zielepoot, ga lekker ergens anders jankenquote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef tonks het volgende:
Al was ze nu 200 dan lijkt ze daar nog steeds op een klein meisjeviespeuk.
die is mooi! heb je ook origineel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |