Wat is er fout aan deze foto? Tis een ontzettend mooi gemaakte foto. Zeer goede bewerking, mooi zwart wit contrast en lekker simpel. Bovendien is het ook nog mijn favoriete acteur!quote:
zune xp opzoeken in google, en dan de bovenste linkquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:27 schreef Rekkie het volgende:
Wat is een goed programma voor XP om nieuwe kleuren voor werkbalken te installeren?
Dat groene, grijze en blauwe van standaard XP ben ik wel erg zat nu
smaken verschillen, maar in mijn ogen vind ik hem echt ontzettend lelijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er fout aan deze foto? Tis een ontzettend mooi gemaakte foto. Zeer goede bewerking, mooi zwart wit contrast en lekker simpel. Bovendien is het ook nog mijn favoriete acteur!
Sinergyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Weer eens een band foto op als achtergrond ingestelt.
[ link | afbeelding ]
Origineel: http://www.ilosaarirock.fi/2000/mediakuvat/sinergy.jpg
De band: http://en.wikipedia.org/wiki/Sinergy
Nice, mag ik die ook in het origineel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:57 schreef Locusta het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds gister een tevreden OSX gebruiker. Standaard achtergrond van Leopard.
Google is je vriendquote:Op zondag 11 november 2007 01:41 schreef Boschkabouter het volgende:
Weet iemand trouwens waar je grote achtergronden kunt vinden? (van minstens 3840x1024, liefst 5120x1024)
Organaal?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, mijn hele pc opgeruimd en gesorteerd
Eindelijk weer een schone desktop
[ link | afbeelding ]
klikbaar...
Ziet er uit als Kbuntuquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef kokos het volgende:
[..]
welke OS is dit? Windows? Welk thema in dat geval?
Ubuntu 7.10. Standaard themaquote:Op maandag 12 november 2007 15:50 schreef kokos het volgende:
[..]
welke OS is dit? Windows? Welk thema in dat geval?
Samurizequote:Op maandag 12 november 2007 19:48 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik zie diverse mooie desktops.
Vaak ook met wat data erop zoals datum, tijd enzo... Waar kan je dat vinden? :s
Soms zie ik ook weleens dat mensen wat notes op hun desktop neerzetten, afspraak ofzo of een belangrijke herinnering.
Weet iemand hier ook een site of programma voor?
Mijn dank is groot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |