abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 12:50:17 #301
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52958092
quote:
Op woensdag 5 september 2007 10:24 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Je leest weer niet goed.
Ik zeg niet dat je het niet KENT, ik zeg dat je de implicaties blijkbaar niet begrijpt.

jij zegt :
[..]

Dat moet dus helemaal niet, en wie beweert van wel snapt niet wat toevalligheid inhoudt.
Jij dus.

Jij hebt de hele tijd het idee dat je dingen snapt, maar vervolgens laat je blijken dat je ze gewoon niet begrijpt. En dan kan je roepen dat dat niet zo is en dat je alles heus wel snapt, meer het is hier nou al een paar keer voorgekomen.
Jij ziet wat je wilt zien , ik praat vanuit de ervaring dat het wel bestaat , jouw zienswijze ken ik maar jij de mijne niet . al mijn daden , denken enz zullen altijd voortvloeien uit het feit dat het wel bestaat .
het maakt niet uit dat je me niet snapt of denkt dat ik te dom ben om simpele dingetjes te begrijpen als mens zijnde .
als je dat nodig hebt om gelijk te hebben , go for it .
Maar uiteindelijk ervaar ik het wel en bestaat het net zozeer als dat ik nu adem en jij ervaart het nog steeds niet .
Omdat het voor mij wel bestaat hoef ik niet stil te staan bij de vraag of het wel bestaat of niet, ik kan naar de vele mogelijkheden kijken , ik kan er van leren en groeien als mens .
Ik kan leuke mooie ervaringen hebben zoals voorspellende dromen en telepathie enz ... maar nee , jij hebt gelijk , slaap lekker , wie is hier nou aan het dromen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')