brian net ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:56 schreef Py het volgende:
Zit Huub alweer aan het bier?
tja ze kunnen net zo goed 120 camera s op een apenrots neerzettenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:00 schreef Py het volgende:
Zucht, wat een leven.![]()
Wakker gemaakt worden met ontbijtje op bed, vervolgens ochtendwipje, en dan met een biertje de tuin in (Brian + Huub hetzelfde ochtendritueel vandaag).![]()
Ben jij nu nuchter dan? Met je '' alcolisten daaro''.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:57 schreef farscapevr6 het volgende:
allemaal alcolisten daaro
hoezo? begreep je niet wat er stond dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Ben jij nu nuchter dan? Met je '' alcolisten daaro''.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja ze kunnen net zo goed 120 camera s op een apenrots neerzetten
Het staat er nog steedsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hoezo? begreep je niet wat er stond dan?![]()
Jep, tactiekbespreking straks in de chill.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef blomst het volgende:
Jaap wil een gesprek met Brian, maar gaat eert bellen dat het op de streams mooet??
Hoorde ik dat nou goed?
Ik heb het helemaal gehad met Jaap. De hele dag maar achter die computer hangen,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:07 schreef blomst het volgende:
Jaap wil een gesprek met Brian, maar gaat eert bellen dat het op de streams mooet??
vond je dat lachwekkend vind die andere nog veel grappigerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:04 schreef Starlie het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/23007/b5ae58a0/index.html
Onder genot van mijn bakje suikerpinda's heb ik zwaar in een deuk gelegen om dit filmpje.. nou ja om dit geluid wat er uit nadia's fake strotje komt...![]()
Ik schreef het al in de vorige COS: reken maar rustig 4 koppeltjes. Amanda - Nadia is er ook een. Het grootste gedeelte van de dag krijgen we stellen te zien, en Jaap komt nauwelijks uit de verf omdat hij daar geen impact op heeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:02 schreef farceman het volgende:
ZOu de redactie echt niet begrijpen dat ze de show zo kapot maken door die drie koppeltjes zo in stand te laten!?
Ze kunnen toch invloed uioefenen om nadia en Nix bv uit elkaar te krijgen?
Het is nu al weken allemaal zo boring en zo en herhaling van zetten; alsog we al die nep relatie problematiek niet allemaal al een keer gezien hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |