mijn fiets past niet eens in de WC.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:34 schreef Nemain het volgende:
Een overdekt winkelcentrum?
Bij ons mag je nu ook niet meer door het WC fietsen omdat ze aan het verbouwen zijn,
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
Fuck noooooooooo. Schorem!
Waarom fiets je ook in een winkelcentrum? We leven hier niet op Kreta!
Zie je iemand lachen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
mijn fiets past niet eens in de WC.
Kut puber, leer eerst fatsoenlijk spellen of zo...quote:
dat gebeurt bij mij ook regelmatig... maar ik kom toch altijd wel weer onder een boete uit .. gek genoegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik fiets eerst in de stad springt er net aan het einde een politie agent voor mijn fiets
Geen identiteitsbewijs bij maar toch even veel boete als mijn maat die het wel bij had
Ik heb eens 25 euro's moeten lappen omdat ik op een station fietste.... Vergeten..... moeten voorkomen en vrijgesprokenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben 1x aangehouden voor fietsen zonder licht en 1x voor fietsen in een winkelcentrum.![]()
Maar geen enkele boete, waarschuwingen ftw.
![]()
Haha.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb eens 25 euro's moeten lappen omdat ik op een station fietste.... Vergeten..... moeten voorkomen en vrijgesproken![]()
Vrijgesproken waarom?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb eens 25 euro's moeten lappen omdat ik op een station fietste.... Vergeten..... moeten voorkomen en vrijgesproken![]()
Nou.... Het regende heeeeeeeeeeeeeel hard.... en eigenlijk is het niet eens een station. Meer dan een perron is er niet. Ja, een soort van bushokje om in te schuilen als het regent. Dus ik een kameraad achterop de fiets naar het station gebracht door de zeikregen. Doorgefietst tot aan dat bushokje. Komt oom agent mij een boete geven omdat ik mijn fiets niet gestalt had.quote:
Toevallig Belcour in Zeist?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Omdat ik in een winkelcentrum fietste
STERF MAAR
Kutpolitie![]()
haha, ''we'' zeg je nog wel. Dus ze waren met zijn tweeën, hadden ze er toch wel 1 op kunnen afsturenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:06 schreef centenbakkie het volgende:
ik ook tijd terug omdat ik 2 meter fietstezon meisje van 15 fietst gewoon door
ik zeg zo van ja waarom houdt u haar niet aan (waren 2 agenten ook) ja we kunnen niet alles tegelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |