quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Sheffield
Ligt er aan waar je naar toe gaat..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik in juni nog geweest. Lelijke k**stad
Vooral de doorvaart via de Northwest Passage...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef qonmann het volgende:
voor de doorvaart en de grondstoffen
In 1850 voor het eerst opgevoerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:09 schreef Iago het volgende:
wagner
Van mij ook. Het laatste topic ooit voor deze kwis heb ik geopend gisteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We volgen de regels in de OP of we volgen de regels niet
Dit is trouwens het laatste topic dat ik open.
Niemand voelde zich vammiddag geroepen om post 300 te doen .., krijg je dit gezeik weer..,
yupquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:20 schreef qonmann het volgende:
Gauss
Ho ho... we hebben toch gisteren nieuwe regels afgesproken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van mij ook. Het laatste topic ooit voor deze kwis heb ik geopend gisteren.
Zelfs al doe ik de laatste post dan open ik nog geen topic meer.
En juist degenen die de, op zich toch erg eenvoudige, regels altijd met voeten treden hebben altijd en eeuwig de grootste bek als de anderen met een compromis oplossing proberen te komen en zijn het daar per definitie al helemaal nooit meer eens.
En Q. Ik hoop dat je doorhebt dat ik jou niet bedoel!!!!!!
Misschien kun je gewoon gebruikersnamen noemen? Niemand kent jou of mij of qonmann... Noem wat gebruikersnamen zodat ze zich aangesproken voelen... Ik steun je wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Van mij ook. Het laatste topic ooit voor deze kwis heb ik geopend gisteren.
Zelfs al doe ik de laatste post dan open ik nog geen topic meer.
En juist degenen die de, op zich toch erg eenvoudige, regels altijd met voeten treden hebben altijd en eeuwig de grootste bek als de anderen met een compromis oplossing proberen te komen en zijn het daar per definitie al helemaal nooit meer eens.
En Q. Ik hoop dat je doorhebt dat ik jou niet bedoel!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |