het arbitrale trio was sowieso niet echt goed bezig vanavondquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:39 schreef Chivu het volgende:
Ach, als de grens oplet is er niks mee aan de hand. Maar liever die bal normaal voor ja.
Hij stond in de goal, telt dat ook als buiten het veld dan? Slim gedaan in dat geval inderdaad, maar dan kan je als keeper net zo goed de hele wedstrijd 2cm achter de lijn gaan staan zodat je altijd 2 veldspelers voor je moet hebben als tegenstander zijnde. Ik vind dat dat niet moet kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Was wel buitenspel, dacht ook dat er op de doellijn eentje stond, maar die stond achter de lijn. Slim gedaan.
Net toen ik even stond te zeiken uiteraard. Niks van gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Op het veld. Daarbuiten heb ik niets gezien.
quote:
Een centrale verdediger met een passeeractiequote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()
idd, die mag er tegen praag ook wel instaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()
Ik verwacht ook niet dat Real afgehaakt is. Misschien een vreemde poging om voor 24 miljoen klaar te zijn, maar de interesse zal er vast nog zijn. Hopelijk houdt Ajax die twee genoemde versterkingen warm zodat we geen Kone-taferelen krijgen dit keer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens AS gaat Real Madrid toch weer een poging doen om Wesley binnen te halen. 24 miljoen +geldbedragen bij bepaalde prestaties (cl en/of landstitel winnen bv).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |