quote:
haha niet eens opgevallen, SBS liet het al een aantal keren zien volgens mij.quote:
En een goede voorzet waar uiteindelijk de goal uitkomt. En de pass op Huntelaar die die vanaf 2 meter erin moet jassenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:59 schreef ericajax het volgende:
kutwedstrijd, psv helemaal drama, verder vd wiel en vermaelen erg sterk , rommedahl zwak behalve die actie waar die op de paal schoot..
Maar wel de beker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
Kut, PSV weer kampioen.
Kennedy mag wel s oefenen op corners, sjezus wat slap.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ajax speelde niet slecht, maar zeker ook niet goed. PSV was gewoon véél te laf.
Ogararu mag trouwens wel eens op voorzetten trainen. Hij komt wel ff mooi mee op etc., maar dan komt er een voorzet die weer even makkelijk weggekopt wordt door Simons ofzo. Best jammer.
Die buitenspelcornerquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
Kennedy mag wel s oefenen op corners, sjezus wat slap.
Toen ze daar zo stonden dach ik dit wordt een geniale hoekschop..en toen floot de scheids al..quote:
rellen? waar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:28 schreef mcyodogg het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Was wel ff leuk dat rellen he
ah okquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Op het veld. Daarbuiten heb ik niets gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |