Zeker, zeer groot talent. Donald speelde vrij matig, rustig aan met die jongen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van de Wiel speelde erg sterk overigens. Opbouwend is hij denk ik onze beste verdediger.
Vermaelen is altijd zeer goed. Met Stam, Vermaelen, Vertonghen, Van der Wiel, Colin en vooral Heitinga zitten we goed wat betreft centrumverdedigers. Ik vind Heitinga's instelling echt geweldig maar hij moet wel uitkijken dat hij niet doorschiet in zijn fanatisme. Dat hij vandaag weer zo tekeer ging over een lullig overtredingkje van Aissati was een beetje overdreven. Dat kan je nog kaarten kosten .quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Chivu het volgende:
Van der Wiel is gewoon capabel op dit niveau en kan prima groeien. Vermaelen is gewoon een van de beste verdedigers van Nederland, weer een prima pot gespeeld. Hopelijk blijft hij heel.
Zeker, hij speelde degelijk. Hij mag van mij hard de strijd aangaan met Ogararu voor de rechtsbackpositie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:21 schreef BadRabbit het volgende:
Colin speelde een redelijke pot, goede bankzitter![]()
Jippedi-doe-da!quote:Ajax pakte dan wel de eerste prijs, maar raakte in de eerste helft wel George Ogararu kwijt met een hamstringblessure.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Chivu het volgende:
Vermaelen is gewoon een van de beste verdedigers van Nederland
Hoe rouwig moet je daar nou om zijn? Gewoon Van de Wiel op rechtsback, die lijkt voorlopig verdedigend ook nog eens een stuk sterker.quote:
Dat wordt elk jaar gezegdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar psv is wel slechter ten opzichte van vorig jaar.
Ja joh, laten alle spelers maar lekker geblesseerd raken. Hoe minder er zijn, hoe eerder je jeugd op kan stellen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hoe rouwig moet je daar nou om zijn? Gewoon Van de Wiel op rechtsback, die lijkt voorlopig verdedigend ook nog eens een stuk sterker.
Dan moet je voor Barcelona worden ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:57 schreef Rumille het volgende:
Ik hoop in ieder geval niet op weer een overgangsjaar.
Ik wil nu wel eens prijzen (groter dan de JC-schaal en de beker).
Dus of eredivisie of Champions League of anders de UEFA Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |