Ja maar jij trekt de conclusie dat ze hier alleen daarom Kraay jr een mongool vinden.quote:
Je mist echt die creativiteit van een spelverdeler, in dit geval Sneijder. Je merkt het echt direct hoor.quote:
Rommedahl is beter dan De Mul jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:19 schreef Cheiron het volgende:
Ben ik een slecht mens als ik zeg dat ik Rommedahl veel beter vind dat zn voorganger? Ik vind hem best toegevoegde waarde voor het elftal hebben,
psv zal het gemis van alex niet op kunnen vangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zal wel weer kampioen worden, nu wij de JC-schaal hebben gewonnen.
Tsja, als je zo gaat denken... Dan had PSV ook de CL moeten winnen vorig jaar toen James Bond uit kwam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:56 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zal wel weer kampioen worden, nu wij de JC-schaal hebben gewonnen.
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
psv zal het gemis van alex niet op kunnen vangen.
Alleen Davids is niet heel eht seizoen weg en voor Sneijder krijgen we een dikke geldsom., als hij vertrekt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.
In de toppers wel ja. Maargoed, Sneijder is nog niet weg, en is 'ie weg dan kan er een speler gehaald worden waar ook tegenstanders niet blij van worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net als dat Ajax het moeilijk gaat krijgen zonder Davids en eventueel Sneijder.
Kone, Farfan, Lazovic, Perez....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:53 schreef sjimz het volgende:
Ik zie PSV niet als grootste kanshebber voor de titel hoor.
Wat waren zij onmachtig zeg
Dus jij denkt dat die alle 4 tegelijk spelen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kone, Farfan, Lazovic, Perez....
Als zij er bij zijn staat er weer een prima elftal hoor...
nee, maar PSV zal er niet slechter op worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die alle 4 tegelijk spelen?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee, maar PSV zal er niet slechter op worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |