Zaterdag 25 augustusquote:De regels:
- Het is dus de bedoeling dat je van elke KNVB-beker wedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt, je krijgt 1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "3" voor een gelijkspel. Het welbekende concept dus.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Later in het toernooi komen er extra dingen voor punten
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zal ik deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de KNVB heeft beslist.
- Ik zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen.
- Ik reken alleen voorspellingen mee die in 1 keer zijn geplaatst.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Mocht je toevallig de vrijdagavond vergeten zijn mag je gewoon je voorspellingen plaatsen voor de overige wedstrijden dat weekend.
- Aanmelden? Is niet nodig, gewoon je voorspelling plaatsen en ik weet dat je meedoet.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen stuur dan een PM naar mij en ik zal je voorspellingen van desbetreffende week plaatsen..
- Ook ik ben maar eens mens en maak dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het me als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zal ik dit aanpassen in de stand.
- Tussentijds instromen mag altijd, graag zelfs
Het was ook best een verrassing dat je hem eruit sleepte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:27 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, hopelijk kan ik in de eerste ronde weer een mooie buffer opbouwen en die vasthouden. Zo niet, dan zal ik mijn titel vermoedelijk niet kunnen prolongeren.
Ja, wij gaan dat ploegje van Jack van Gelder eens wat laten zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee dan, Barendrecht is er ook bij zie ik.
Mijn excuses! ik zie het idd....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het mag wel hoor, de kansen spreiden.
Soms doe ik het wel eens als ik de andere club niet goed kan inschatten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar of het Bas' bedoeling was weet ik niet.
technisch gezien heb je geen gelijk. De wedstrijd dient in het geheel niet mee te tellen voor de toto, want dit staat er op de KNVB-site (en in de regelementen)quote:Op donderdag 27 september 2007 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Een 1'tje ja, dat gaat de boeken in.
De wedstrijd wordt dus ongeldig verklaard en Jong SC Heerenveen gaat door. Maar er is officieel dus geen 1, 2 of 3'tje gevallen, aangezien officieel de wedstrijd niet is gespeeld. Schrappen uit het programma dus hier en geen punten toekennenquote:Ongeldig
Dit betekent dat het bestuur betaald voetbal de wedstrijd conform artikel 11 van het KNVB beker-reglement als ongeldig verklaart en dat PSV de wedstrijd reglementair heeft verloren. Jong Heerenveen zal de plaats van PSV innemen in de volgende ronde van de KNVB beker.
Reglement KNVB Beker, artikel 11 stelt het volgende: Indien de aanklager vóór de eerstvolgende wedstrijd van de desbetreffende club in het toernooi om de KNVB beker vaststelt dat een niet-speelgerechtigde speler aan een wedstrijd in het toernooi om de KNVB beker heeft deelgenomen, verklaart het bestuur betaald voetbal de eerder gespeelde wedstrijd ongeldig en heeft de club, waarvoor de niet speelgerechtigde speler is uitgekomen, de desbetreffende wedstrijd automatisch verloren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Je staat bij me in de buurt, prima toch.
Vergeten te verwijderen, sorry. Wel lekker puntjes gescoord gisteren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat je wat op te merken had, blijkt het een gekopieerde tekst te zijn DRD.
tja ik vulde hem niet in met 100% aandachtquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend dat borisz afwijkt van z'n 2-0 strategie.
En dat is nog maar het beginquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Strakke ronde Beschouw!
Per wedstrijd 2, zal het direct concretiseren.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:25 schreef Beschouw het volgende:
Per wedstrijd twee spelers die een kaart ontvangen? Of per wedstrijd 1?
Misschien is een eindstand vermelden ook wel handig.quote:Op zondag 13 april 2008 15:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zondag 27 april, 18.00 uur, Feyenoord - Roda JC 3-1 (1)
0-15 /16-30 /31-45 /46-60 / 61-75 / 76 - einde wedstrijd/ 0-0 (exclusief verlenging)
Geel: Meeuwis, Buijs
Doelpuntenmaker: Bruins, Lamah
Je bent 6e geworden. Ik sta weliswaar in die stand onder je, maar ik heb meer puntenquote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
5e, nou ja, niet gek.
BVO van harte jongen!
En Vaduz, dank voor de organisatie.
En Bos81 ook bedankt voor de opmerkzaamheid....quote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Bos81 het volgende:
BVO feli en Vaduz![]()
[..]
Je bent 6e geworden. Ik sta weliswaar in die stand onder je, maar ik heb meer punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |