quote:
Tegenwoordig zit Bakker Bart ernaast, veel broodjes verkopen we niet meerquote:
been there done thatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ga een keer naar Noord Brabant
Goed punt, en we hebben ze idd de helft van de tijd. Maar we verkopen ze niet warm, alleen harde broodjes, belegd.quote:
grap was gewoon slechtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Was de grap nou zo slecht, of snappen jullie 'm gewoon niet
ik vind je wel lief hoorquote:
Ik vind hem wel ok hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Was de grap nou zo slecht, of snappen jullie 'm gewoon niet
Zijn die dingen duur eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:32 schreef Mikkie het volgende:
Kuuuuuut....ik wilde m'n vrije weekend vieren met Danerolles, kom ik er net achter dat ik vier pakken kaas heb, maar helemaal geen hamSchurft, moet ik alsnog op pad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar B. werkte toch bij de CIA? achterin de koelcel zat toch een geheime deur?
of zeg ik nu dingen die ik niet mocht zeggen?
Valt mee. Ik neem altijd van die voorgebakken dingen maar ik zal het eens in m'n mandje dumpen als ik er aan denkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat, pakjes kaas?
Neh, een blikje kost 1,50 ofzo, daar zitten 6 croissantjes in. Dan beetje kaas en ham erbij, en klaar
Het zijn aardappeltjes en het valt wel mee, niet zo erg dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En is dat echt zonde, of denk je van: mwoah, maakt niet zoveel uit
Eeh...alleen ER roept dat ze geen topics meer gaat openen. Ik zie verder niemand die dat ook van plan is?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
OK... Nem en ER....Ik ben er bang voor dat als wij in AKQ geen topics meer openen er dingen misgaan,,,
Nu ga ik ze echt uitproberenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze echt 6× zo lekker als die standaard-crap-croissantjes.
Ik vind dit ook niet gezellig.... Ik dacht dat jij (of was het qonmann) ook geen post meer openden? Als ik het daar fout heb, mijn excuses....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh...alleen ER roept dat ze geen topics meer gaat openen. Ik zie verder niemand die dat ook van plan is?
En zoals gewoonlijk is dit gewoon weer een opstootje en morgen post iedereen weer gezellig verder.
Ik vind het alleen jammer dat er zo'n enorm punt van gemaakt wordt als ik een nieuw gemaakte regel ter discussie stel.
Men gaat gelijk over de zeik
Dat is niet gezellig.
Ik niet. Een nieuw topic openen is een eitje en kost slechts enkele minuten, inclusief tellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niet gezellig.... Ik dacht dat jij (of was het qonmann) ook geen post meer openden? Als ik het daar fout heb, mijn excuses....
Helemaal mee eens, het is een klusje van niks... Het is irritant, dat wel...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik niet. Een nieuw topic openen is een eitje en kost slechts enkele minuten, inclusief tellen
Nee. Mensen gaan nu geen OP meer openen omdat ik vind dat de +1 regel voor het openen van een topic een achterlijke regel is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:03 schreef Supersheep het volgende:
Nu openen enkele mensen dus geen nieuwe topics meer omdat ze die 5 minpuntenregel onzin vinden?
Nou... Dat is dan volgens mij wel weer iets overdreven...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Mensen gaan nu geen OP meer openen omdat ik vind dat de +1 regel voor het openen van een topic een achterlijke regel is.
Maar dat is het ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee. Mensen gaan nu geen OP meer openen omdat ik vind dat de +1 regel voor het openen van een topic een achterlijke regel is.
Alleen straffenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:
Je moet niet én belonen én straffen
En dat is dus het hele eieren-eten. Ik heb het gisteren aangekaart. Ik heb het vandaag aangekaart.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
laten we dan de +1 weghalen... ik ben er sowieso nooit een voorstander van geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |