Schandalig!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:36 schreef Nemain het volgende:
De helft van de mensen hier weet toch niet wie Joop den Uyl is..![]()
Ik weet het...quote:
Of dat hij vannacht (lees aan elkaar: van agt) niet Dries is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Weet je zeker dat je niet Dries van Agt bent?
Zou een mens oprecht kunnen twijfelen aan zijn staat van Dries-van-Agt-wezen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:18 schreef Intxaurraga het volgende:
Was hij niet ook premier ofzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig!
[afbeelding]
Johannes Marten (Joop) den Uijl (Hilversum, 9 augustus 1919 - Amsterdam, 24 december 1987) was een Nederlands politicus en leider van de Partij van de Arbeid (PvdA) van 1967-1986. Zijn achternaam luidde officieel 'Den Uijl', maar hij gebruikte altijd de spelling 'Den Uyl', hoewel dat wettelijk niet toegestaan was.
bron
No shit!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Was hij niet ook premier ofzo?
Idd, en verantwoordelijk van de grootste lijken in de kast qua staatsschuldquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:57 schreef De_Postbode het volgende:
Heb je 'm nog snel een goede stoot voor z'n dode harses gegeven? Joop den Uyl, de grootste naïeve idioot die hier ooit aan het roer gestaan heeft.
Net als hem pleit ik voor de complete vernietiging van Israël, maar hij heeft meer grijze haren. Dus we zijn niet één en dezelfde persoon helaas.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:18 schreef Intxaurraga het volgende:
WTF lees jij altijd de TT's?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef ajf het volgende:
Onder het genot van een lekker broodje paté heb ik met vermakelijke blijdschap de TT gelezen.
Meer van dit soort TT's!
![]()
geef hem wat schmink en hij is een clown! Zo'n enge pennywise clown zomgquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig!
[afbeelding]
Johannes Marten (Joop) den Uijl (Hilversum, 9 augustus 1919 - Amsterdam, 24 december 1987) was een Nederlands politicus en leider van de Partij van de Arbeid (PvdA) van 1967-1986. Zijn achternaam luidde officieel 'Den Uijl', maar hij gebruikte altijd de spelling 'Den Uyl', hoewel dat wettelijk niet toegestaan was.
bron
Niet allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:08 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
WTF lees jij altijd de TT's?
En doe jij daar een heel broodje over?
Jij begonquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:43 schreef Aurelianus het volgende:
Onze Joop krijgt er wel van langs zeg. Waar heeft die arme man dat postuum aan verdiend?
Op schertsende wijze.quote:
Met Joop schertst men niet. Tenminste niet toen op de eerste mei de rode vaandels nog wapperden op menig arbeiderswoning.quote:
De persoon van Den Uyl is onderhand wel rijp om gebruikt te worden in surrealistische verhalen, me dunkt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Joop schertst men niet. Tenminste niet toen op de eerste mei de rode vaandels nog wapperden op menig arbeiderswoning.
Ja hoor, zolang zijn opvolgers maar buiten dit verhaal blijven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:55 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De persoon van Den Uyl is onderhand wel rijp om gebruikt te worden in surrealistische verhalen, me dunkt.
Samen met Dries van Agt?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik ken hemHij komt namelijk elke vrijdag hier klaverjassen
Ik zal het de volgende keer doen. Maar ik denk dat hij zijn TomTom reeds heeft uitgedokterd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef NJ het volgende:
Heb je Joop wel de groetjes gedaan van me, A?
Je weet het niet met die oude der dagen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende keer doen. Maar ik denk dat hij zijn TomTom reeds heeft uitgedokterd.
Nope, nog steeds nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang zijn opvolgers maar buiten dit verhaal blijven...
@ Mister Monkeyman; tof , kan hij nog steeds niet tegen zijn verlies?
Nee, alleen Liesbeth komt met hem mee. Soms ook Willem Drees, maar die heeft de laatste tijd niet zoveel zin meerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |