3k was het maar 3k dan had het me echt niet geboeid het gaat om precies te zijn 304.210 keysquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:58 schreef Tackleberry het volgende:
Invalid token is voor zover ik weet gewoon einde verhaal... En bovendien, 3k, waar hebben we het over?
Ik ben in totaal ook al 400k+ kwijtgeraakt door dit soort geintjes. De huidige (beta) versie heeft het echter tot op heden uitstekende gedaan.
geef je het altijd zo makelijk op? de simpelste oplossing is een autopulse op 1kquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
3k was het maar 3k dan had het me echt niet geboeid het gaat om precies te zijn 304.210 keys
en 231.356 kliks dit is dus de 2e x binnen 1 maand tijd das dus zeg maar meer dan 600k in 2maanden
maar goed ik zit deze wel even uit
en wacht wel tot er een nieuwe client is want zo schiet het niet op ......![]()
dus van mij geen keys tot er een nieuwe client is![]()
Ik geef nooit snel op was gewoon ff frostie dat ik voor de 2e x 300k kwijt ben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:18 schreef gateway het volgende:
[..]
geef je het altijd zo makelijk op? de simpelste oplossing is een autopulse op 1k
Klopt. Gewoon ff meerder profielen aanmaken en het pulsen automatisch (om het uur bijvoorbeeld) instellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:09 schreef commentator het volgende:
dat krijg je meestal als je met meerdere pc's met dezelfde account maar zonder profielen doet
Des te meer reden om geen MegaPulse meer te doen, ook al ziet het er leuk uit als je als team ineens een gigantische bult keys er op één dag doorheen jast...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Invailid token bij 3.7m is geen leuk geintje meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |