Zit er nog wat in de pot?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:31 schreef eNaSnI het volgende:
Mja, ben zelf penningmeester (bestuur) van de VVE![]()
Euh ja, in 7 appartementen, waar het twee jaar zonder lawaai gewerkt heeft, zijn de kranen ineens de boosdoener? Ik vermoed eerder een storing van een klep / beugel door de combinatie van water en lucht. De watermeters hadden er luchtbellen in staan op 8 juliquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:58 schreef Athmozz het volgende:
Dit kan trouwens evengoed aan de kraan liggen als aan de waterleiding hoor. Begin met de kranen te vervangen, indien dat niet helpt de leidingen ook.
Omdat dit het KLB-topic is (kan je even vertellen hoe zielig je ons vind) en het KLW is voor de oplossing, zodat wij niet meer zielig hoeven te zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
er loopt er al 1 in k&w.. waarom dubbel?
Is december 2005 opgeleverd oud?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:56 schreef kraaksandaal het volgende:
In zo'n gebouw moet dat water omhoog en als je dan in een oud shitzootje woont dan krijg je dat soort dingen
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Of lucht in de leidingen?
Vul jij iedere maand je CV bij dan?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:48 schreef Veulen het volgende:
Woont er niemand in dat penthouse dan? Lijkt me sterk dat je in 6 - 8 weken niet al je leidingen al een ker gebruikt hebt.
Ik heb geen aparte kraan voor me cv... Jij wel?quote:
Afhankelijk van je installatie zul je toch ergens een vulpunt moeten hebben. Gelukkig na overleg met Vitens en de penthouse bewoners is nu alles weer geluidloos, heerlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte kraan voor me cv... Jij wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |