hoezo ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Kleinzusje wat is er aan de hand??
Kleinzusje schiet als een raket door de hele status quo heen. Ik genietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
Kleinzusje wat is er aan de hand??
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kleinzusje schiet als een raket door de hele status quo heen. Ik geniet![]()
Ff gelezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb gezegd wat ik kwijt wil, tegen de persoon waar het voor is, duidelijk toch ?
Hoef ik hier niet over te roddelen, ben geen SC wijf dat het nodig vindt om haar bek te houden in de COS en het in de SC wel op een slinkse manier te melden. Waar ik wat zie reageer ik, direct en meteen. Een eerlijk kutwijf zoals in mn sig staat. Leef met het en wees lekker angstig om hetzelfde te doen. "tis maar een forum toch "? Bange zeikers met aandachtgemis angst( niet allen trouwens)
Mag ik een keer niet meer doen dan met jouw woorden meeliften? Ik heb namelijk al eens een keer een ban gehad, dus ik sta in het rode (of is het: zwarte) boekje. Het is wel moeilijk, maar ook heel fijn gewoon een keer toe te kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb gezegd wat ik kwijt wil, tegen de persoon waar het voor is, duidelijk toch ?
Hoef ik hier niet over te roddelen, ben geen SC wijf dat het nodig vindt om haar bek te houden in de COS en het in de SC wel op een slinkse manier te melden. Waar ik wat zie reageer ik, direct en meteen. Een eerlijk kutwijf zoals in mn sig staat. Leef met het en wees lekker angstig om hetzelfde te doen. "tis maar een forum toch "? Bange zeikers met aandachtgemis angst( niet allen trouwens)
is goed lieverdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik een keer niet meer doen dan met jouw woorden meeliften? Ik heb namelijk al eens een keer een ban gehad, dus ik sta in het rode (of is het: zwarte) boekje. Het is wel moeilijk, maar ook heel fijn gewoon een keer toe te kijken.
Wil je ook weten hoe ik over jou denk ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:24 schreef Polonium-120 het volgende:
voor diegenen die zich verveleniedere dag een ander standje
![]()
verveel jij jequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe ik over jou denk ?
ik ga naar bed... ik lees het misschien een andere keerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je ook weten hoe ik over jou denk ?
Truste, zonde van mn tijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga naar bed... ik lees het misschien een andere keer![]()
Ik schrijf je zo een antwoord 'daaro' maar ik zit nu even te eten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:34 schreef Soury het volgende:
Linker hand op geel en rechter voet op groen![]()
Dan ben ik het ook want het meeste was zeer herkenbaar. Als je een ban krijgt, zal ik naar je zwaaienquote:
Je kan je ei hier toch wel kwijtquote:
Ik krijg mn frietje niet op....... het zag er in de snackbar zo lekker uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
hoesthier?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook want het meeste was zeer herkenbaar. Als je een ban krijgt, zal ik naar je zwaaien![]()
achquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef mootie het volgende:
nogal ja
Niet te geloven hoe jij dit soort levensvragen altijd zo luchtig op kan werpenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg mn frietje niet op....... het zag er in de snackbar zo lekker uit![]()
Prima, ik ga zo neuken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:47 schreef IkWeetNiets het volgende:
hoesthier?
nee, niet als ik iemand direct wil afmakenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i16.tinypic.com/4vd60p4.jpg]afbeelding][/url]
De Febo zegt wel vaker vreemde dingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg mn frietje niet op....... het zag er in de snackbar zo lekker uit![]()
sleurneuken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Prima, ik ga zo neuken.
En met jou ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:59 schreef mootie het volgende:
Lekker zaterdag de hele dag alleen thuis..... wilde lekker lezen en van alles doen, en dan gewoon onaangekondigd bezoek van 13.00 uur tot 18.00...... 3 afzonderlijke groepjes![]()
Gewoon doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Is sex met de zus van je "ex" moreel verwerpelijk volgens jullie?
Trusten!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
slaapjes, toedeledoki
(morgen feestje)
Sjesus dacht dat ik kon ziekenquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7B7bVD_DkM4
Jaja, dat gaat zeker over mij hè?!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7B7bVD_DkM4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |