Want ik heb vriendinnen die hier geen problemen mee hadden, sommige van deze vriendinnen vonden het juist geweldig en kicken hier ook op, maar ik heb ook vriendinnen gehad die dit uiterst pijnlijk vonden, deze vriendinnen hadden geen verkramping of iets dergelijks ging allemaal ook heel gemakkelijk alleen bij een bepaalde diepte ging het mis, wat meestal eindigde in einde oefening.
Natuurlijk probeerde ik hier rekening mee te houden, maar het millimeteren tijdens seks in makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik geloof dat in een eerder topic ooit de gemiddelde diepte ter spraken is gekomen (in een totaal andere discussie. (geen slotje nodig dus!)) of is er iets anders aan de hand. Ik ben een namelijk een leek op gebied van de medische interne anatomie.
svp Serieuze reacties graag!
[Dit bericht is gewijzigd door Profesor op 14-02-2002 11:35]
quote:Is dit nou weer zo'n hopeloze versiertruc van je?
Op donderdag 14 februari 2002 11:01 schreef Profesor het volgende:
Heul verhaal
quote:Khad een btje ruim geschat dus
De diepte van de vagina is gemiddeld 11 cm. Bij donkere vrouwen ligt de baarmoeder dieper. Let op, dit is gemiddeld!
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:06 schreef Armageddon het volgende:[..]
Is dit nou weer zo'n hopeloze versiertruc van je?
Suc6 met zoeken
Edit:
Het inbrengen
Meestal wordt het spiraaltje tijdens of vlak na de menstruatie ingebracht. De baarmoedermond is dan iets verwijd, wat het inbrengen vergemakkelijkt. Bovendien is het dan zeker dat u niet zwanger bent.
U gaat liggen met gespreide benen. Eerst worden de grootte en de ligging van de baarmoeder en eierstokken gecontroleerd. Dan wordt het speculum in de vagina ingebracht om de vagina en baarmoedermond te kunnen bekijken. De vagina en baarmoedermond worden schoongemaakt. Een speciale tang houdt de baarmoedermond vast. Met een staafje wordt de diepte van de baarmoeder gemeten. Dit kan even een onaangenaam gevoel geven. Daarna wordt het spiraaltje via een dun hulsje naar binnen geschoven. Het hulsje wordt weer teruggetrokken en de draadjes worden op maat geknipt.
Kortom, het varieert enorm
[Dit bericht is gewijzigd door eNaSnI op 14-02-2002 11:13]
quote:Nee, dat lijkt me ook... maja, het staat er echt... kan iemand uitleggen hoe dat zit
Op donderdag 14 februari 2002 11:08 schreef Armageddon het volgende:
11 centimeter maar? dat kan nooit!
een vibrator van 17 cm past er toch makkelijk in
quote:het kan meerekken he
dus past wel allemaal
quote:zoiets staat me ook bij.. 7 ofzo, maar het blijft natuurlijk een gemiddelde
Op donderdag 14 februari 2002 11:10 schreef matthijn99 het volgende:
ik dacht maar een centimeter of 8...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 14-02-2002 13:15]
quote:Voor de mensen die de speakers aanhebben anders ook niet.
Op donderdag 14 februari 2002 11:14 schreef eNaSnI het volgende:
voor de zwakkeren onder ons niet aan te raden deze link te bezoeken
quote:ROFL,niets voor mij dank u....
Op donderdag 14 februari 2002 11:14 schreef eNaSnI het volgende:
Praktijk voorbeeldje, voor de zwakkeren onder ons niet aan te raden deze link te bezoeken
Maar goed ff ontopic...
Dieptes van vagina's variëren.
quote:maar daar kan je echt niet in hoor met je plassertje
Op donderdag 14 februari 2002 11:25 schreef plok het volgende:
En na de schede komt de baarmoeder.
quote:Juist.
Op donderdag 14 februari 2002 11:13 schreef Tijn het volgende:
Maar het gaat toch om de diepte alsie volledig opgerekt is? Daar heb je in de prakijk het meest aan... dat is wat profesor wil weten neem ik aan.
quote:Ik mag hopen van niet voor het lijdend voorwerp
Op donderdag 14 februari 2002 11:26 schreef matthijn99 het volgende:[..]
maar daar kan je echt niet in hoor met je plassertje
enne...
11 lijkt me enigszins wat weinig... maar ja, ik ben pas 16
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:20 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Voor de mensen die de speakers aanhebben anders ook niet.
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 13:07 schreef the900 het volgende:
BAHBAHBAH
die site
</li>
- RANZIG!<li>KLOTEMUZIEKJE!
svp weer ontopic
quote:Waarom niet? er wordt een operatie in uitgelegd en hoe je een vagina maakt (en dus ook hoe diep) Volgens mij on-topic en niet smerig (maar ja, ik ben wel wat operatie foto's gewend en ben geen man).
Op donderdag 14 februari 2002 13:16 schreef Knut het volgende:
[offtopic]Please don't post that kind of links[/offtopic]
En om zelf even te reageren: het heeft bij mij wel een keer echt zeer gedaan met iemand die vrij groot geschapen was. Geen pretje. Geef me dan maar liever een gemiddelde penis, zo'n grote is een pijnlijke bezigheid. (en hij maar denken dat ik kreunde van genot)
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:04 schreef Tijn het volgende:
Een centimeter of 18 schat ik zo.
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:08 schreef plok het volgende:
De schede is zo'n 10 cm lang, dan volgt de baarmoederopening.
quote:
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:09 schreef Tijn het volgende:
een vibrator van 17 cm past er toch makkelijk in
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 11:11 schreef sundae het volgende:
7 ofzo, maar het blijft natuurlijk een gemiddelde
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 12:32 schreef the900 het volgende:
11 lijkt me enigszins wat weinig... maar ja, ik ben pas 16![]()
De diepte van de vagina verschilt ook per standje. Als je op je hurken zit is ze minder diep dan wanneer je bv op zijn hondjes zit. Bovendien steekt de baarmoedermond een stukje "in" de vagina, zo ongeveer als een kurk in een flessehals. Daarnaast is nog zgn "loze" ruimte die (denk ik) tijdens sex ook benut wordt...
groot bullshit verhaal denk ik dan
quote:Noudat lijkt mij nou ook een bullscheit verhaal want lijkt me knap lastig om met een lineaal met zo een scherpe rand de boel op te meten en bovendien hoe zouze datdan kunnen meten en weten datdat precies 14 centimeter is en zouze niet bang zijn geweest dat ze ergens doorheen zou steken verder dan het uiteinde? alsjij ook nogeens zegt vroeger in de klas dan zouze dus ooknog goed door haar maagdenvlies heen hebben kunnen scheuren.
Op donderdag 14 februari 2002 16:33 schreef Trance4Ever het volgende:
ik had vroeger een meid in mn klas zitten die hem had gemeten met een linneaal, ze zij dat ie 14 cm diep wasgroot bullshit verhaal denk ik dan
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 17:59 schreef kikkerlikker het volgende:
ik denk als je een meid heb waar je echt van houd dan maakt die dieote van die vagina ook niks meer uit maar goed dat is mijn mening
quote:Nee, maar ik vroeg me af hoe dat nu zit Zodat ik er beter rekening mee kan houden
Op donderdag 14 februari 2002 18:03 schreef kikkerlikker het volgende:
profesor het lijkt me dat je niet zegt tegen een meid sory het is uit je vagina is niet diep genoeg snap je
quote:Net zoals vrouwen het nooit maar dan ook nooit zouden uitmaken wanneer een man een kleintje heeft.
Op donderdag 14 februari 2002 18:07 schreef kikkerlikker het volgende:
o okee
sorry kon het niet laten
Nu weer ontopic?
quote:
Op donderdag 14 februari 2002 18:03 schreef kikkerlikker het volgende:
profesor het lijkt me dat je niet zegt tegen een meid sory het is uit je vagina is niet diep genoeg snap je
Ik denk dat het, uitzonderingen daargelaten, eerder een kwestie is van voorkeur; wat je als vrouw dus zelf het prettigst vindt.
Willibrord Weijmar Schultz, Pek van Andel, and Eduard Mooyaart of Groningen, The Netherlands, and Ida Sabelis of Amsterdam, for their illuminating report, Magnetic Resonance Imaging of Male and Female Genitals During Coitus and Female Sexual Arousal" [Published in British Medical Journal,
vol. 319, 1999, pp 1596-1600.]
En 11 cm is niet eens zo heel weinig hoor. ten eerste is niet iedere penis 2 x zo lang, ook al zeggen de meeste mannen van wel. En ten tweede een stukje van de penis blijft ook buiten de schede.
Op zijn hondjes is een standje waarbij je een diepere penetratie hebt dan bv. "recht op en neer". Ik heb dan wel eens de opmerking gehad dat ik voorzichtig moest zijn. In tegenstelling met een ander standje dan.
Indien uiteraard met beleid opgebouwd, het van beide kanten gewenst is enz enz enz...
In ieder geval kan er bij mijn vriendin behoorlijk wat meer dan 11 cm in, als ik de vibo zo zie verdwijnen
ga ik dan erg een probleem krijgen of nie dna?
Ik zal jullie een hintje geven: Een verloskundige kan met haar vingers (!) de ontsluiting van een vrouw meten als die gaat bevallen.
En dan nu de vraag voor de koelkast: hoe lang denk je dat de vingers van een verloskundige zijn?
(Als je niet weet waar de ontsluiting te meten is, laat dan de beantwoording maar helemaal achterwege, dan ben je hier nog te klein voor)
quote:Das hartstikke leuk en aardig, maar kleine twee weken geleden door een vrouwelijke gyn nog getoucheerd met redelijk kleine handen/vingers. De baarmoedermond voelde prima aan. Dus ze kon daar bij. Nu weet ik 1 ding zeker. Die vingers van haar waren beslist niet net zo lang als de gemiddelde vibrator/dildo die hier in huis te vinden is. Dus als je wilt beweren dat de vagina net zo lang is als de gemiddelde vinger vraag ik me af waar die dildo dan in verdwijnt. En nee in de baarmoeder niet, die is namelijk zo ver ik weet vanaf het begin van de zwangerschap netjes afgesloten.
Op zondag 24 februari 2002 18:08 schreef Zeikerd het volgende:
Kijk jongens, als jullie nou niet allemaal van die onervaren pubertjes zouden zijn, had je deze vraag nooit gehad.Ik zal jullie een hintje geven: Een verloskundige kan met haar vingers (!) de ontsluiting van een vrouw meten als die gaat bevallen.
En dan nu de vraag voor de koelkast: hoe lang denk je dat de vingers van een verloskundige zijn?
(Als je niet weet waar de ontsluiting te meten is, laat dan de beantwoording maar helemaal achterwege, dan ben je hier nog te klein voor)
quote:word de baarmoederwand dan niet een klein stukje naar beneden gedrukt door de druk van het kind??
Op zondag 24 februari 2002 19:08 schreef Knorretje het volgende:[..]
Das hartstikke leuk en aardig, maar kleine twee weken geleden door een vrouwelijke gyn nog getoucheerd met redelijk kleine handen/vingers. De baarmoedermond voelde prima aan. Dus ze kon daar bij. Nu weet ik 1 ding zeker. Die vingers van haar waren beslist niet net zo lang als de gemiddelde vibrator/dildo die hier in huis te vinden is. Dus als je wilt beweren dat de vagina net zo lang is als de gemiddelde vinger vraag ik me af waar die dildo dan in verdwijnt. En nee in de baarmoeder niet, die is namelijk zo ver ik weet vanaf het begin van de zwangerschap netjes afgesloten.
mijn vriendin zei toen ze zwanger was, dat ze in het begin er geen last van had dat de penis er tegen aan kwam. maar toen ze een maand of 5, 6 was wel
quote:Inderdaad, dat is ie ook. En zonder zwangerschap komt daar ook geen dildo of penis in hoor, hooguit tot tégen de baarmoedermond, en dat wordt door veel vrouwen ook helemaal niet als prettig ervaren.
Op zondag 24 februari 2002 19:08 schreef Knorretje het volgende:[..]
Dus als je wilt beweren dat de vagina net zo lang is als de gemiddelde vinger vraag ik me af waar die dildo dan in verdwijnt. En nee in de baarmoeder niet, die is namelijk zo ver ik weet vanaf het begin van de zwangerschap netjes afgesloten.
Wat ik maar bedoelde: Het is onzinnig om te roepen dat een vagina 18 centimeter lang is. 'Rekbaar' is het sleutelwoord.
quote:Ik heb alleen de eerste 6/7 weken van de zwangerschap nog sex kunnen hebben ivm andere lichamelijke klachten was het daarna niet meer mogelijk, dus geen idee of dat veranderd.
Op zondag 24 februari 2002 19:17 schreef nikky het volgende:[..]
word de baarmoederwand dan niet een klein stukje naar beneden gedrukt door de druk van het kind??
mijn vriendin zei toen ze zwanger was, dat ze in het begin er geen last van had dat de penis er tegen aan kwam. maar toen ze een maand of 5, 6 was wel
quote:Mee eens, wat betreft het tegen de baarmoedermond aanstoten ipv erin verdwijnen. Maar dat neemt nog steeds niet weg dat een hand/vinger in schril contrst staat met de gemiddelde dildo die verkocht wordt in de plaatselijke sexshop en wat er over het algemeen ook wordt weggestouwd.
Op zondag 24 februari 2002 19:22 schreef Zeikerd het volgende:[..]
Inderdaad, dat is ie ook. En zonder zwangerschap komt daar ook geen dildo of penis in hoor, hooguit tot tégen de baarmoedermond, en dat wordt door veel vrouwen ook helemaal niet als prettig ervaren.
quote:We hadden het toch ook over het gemiddelde en niet over een vast aantal centimeters ??
Wat ik maar bedoelde: Het is onzinnig om te roepen dat een vagina 18 centimeter lang is. 'Rekbaar' is het sleutelwoord.
En rekbaar in de zin dat het per dag kan verschillen of rekbaar in de zin van het rekt naar gelang op. Gewenning zeg maar ?
quote:Jazekers wel, staat mooi beschreven in "Ten Liefde", zijn laatste boek. Als een vrouw seksueel opgewonden raakt wordt de vagina zo'n 30% dieper.
Op donderdag 14 februari 2002 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er hier dan geen Giphart lezers die bekend zijn met het tenteffect?
Ik heb gisteren SexSense gezien op Discovery, De gemiddelde vagina is tussen de 7 en 10 cm. die en als de vrouw opgewonden raakt, kan die dus 5 cm. langer worden én ook breder!
In rust ziet een vagina er uit als een lege ballon.
Meer heb ik niet onthouden...... het was al laat
quote:Al het bovenstaande klopt. Daarnaast is het zo dat een schede van spieren is en dus meerekt. Een kind komt er tenslotte ook doorheen.
Op donderdag 21 februari 2002 02:44 schreef Ctrl het volgende:
Het is toch zo dat wanneer een vrouw opgewonden raakt de schede langer wordt. Dit doordat de baarmoeder een andere houding/stand aanneemt in haar buik.En 11 cm is niet eens zo heel weinig hoor. ten eerste is niet iedere penis 2 x zo lang, ook al zeggen de meeste mannen van wel. En ten tweede een stukje van de penis blijft ook buiten de schede.
Op zijn hondjes is een standje waarbij je een diepere penetratie hebt dan bv. "recht op en neer". Ik heb dan wel eens de opmerking gehad dat ik voorzichtig moest zijn. In tegenstelling met een ander standje dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |