Zet GIel maar op de zaterdag dan. Dan houd je tenminste Gerard en Michiel bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
Zou het niet eens tijd worden om een extra nacht in te ruimen voor een extra Freaknacht? De Zaterdag Freaknacht met Michiel en een wekelijks wisselende jock.

quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
Zou het niet eens tijd worden om een extra nacht in te ruimen voor een extra Freaknacht? De Zaterdag Freaknacht met Michiel en een wekelijks wisselende jock Mevrouw A. Schollaardt!

NEEquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zet GIel maar op de zaterdag dan. Dan houd je tenminste Gerard en Michiel bij elkaar.

Dat ze eerst die boze neger muziek maar eens schrappen tussen ekstra weekend en nachtie(mi)chielquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
Zou het niet eens tijd worden om een extra nacht in te ruimen voor een extra Freaknacht? De Zaterdag Freaknacht met Michiel en een wekelijks wisselende jock.

Kijk DAT vind ik nou goeie ideeenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:

Zaterdag ga je toch ook geen radio luisterenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk DAT vind ik nou goeie ideeen
De zaterdag is nog steeds bagger

Annemieke en Barbaraquote:

Ook een idee:quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze eerst die boze neger muziek maar eens schrappen tussen ekstra weekend en nachtie(mi)chiel.

Zet daar Annemieke neer dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ze eerst die boze neger muziek maar eens schrappen tussen ekstra weekend en nachtie(mi)chiel.

Tsja sommige mensenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zaterdag ga je toch ook geen radio luisteren
Je leven wat doe je![]()

Samen met Barbaraquote:

quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook een idee:
19-22 Ekstra Weekend
22-1 NachteMichiel
1-4 Nachtegiel
4-7 Ekdom in de Nacht

quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:50 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/11/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]

quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook een idee:
19-22 Ekstra Weekend
22-1 Barbemic(Barbara en Annemieke dus)
1-4 Nachte(Mich)(G)iel
4-7 Ekdom in de Nacht

quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zaterdag ga je toch ook geen radio luisteren
Je leven wat doe je![]()

Een gewone ben ik al blij meequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
die trillende badeend wil ik ook nog steeds

Pak je portemonnee er maar bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef purplerose het volgende:
die trillende badeend wil ik ook nog steeds

Die links had je snel paraat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Pak je portemonnee er maar bij.
http://www.x-toys.nl/detail.php?id=663 of http://www.megagadgets.nl/duckie-devil-p-150.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |