Dat laatste was mijn argument in vorige topic, Nem, maar dit is een compromisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
Die 5 punten aftrek vind ik best okay maar die punt voor het aanmaken vind ik echt raar
Het is gewoon iets wat gedaan moet worden, zoals je huiswerk. Ik vind niet dat je daar dan nog eens een bonus voor moet verdienen.
Yep. Irritant is het eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Rosebud.
Ik begrijp het. Ik heb de discussie niet gevolgd. Maar wil wel gewoon mijn ei kwijtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste was mijn argument in vorige topic, Nem, maar dit is een compromis
Ik heb 'm gevonden. Morgen heb ik ei op brood als ontbijt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik begrijp het. Ik heb de discussie niet gevolgd. Maar wil wel gewoon mijn ei kwijt
Logischquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ik begrijp het. Ik heb de discussie niet gevolgd. Maar wil wel gewoon mijn ei kwijt
Zuchtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
En waarom heb ik geen punt voor Narnia??
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Moeten we eigenlijk ook nog een smiley verzinnen voor diegene die -5 krijgt.
misschien?
Coldfeet had besloten ER...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zucht
Mag ik nog een antwoord??
Ben wel benieuwd namelijk
Ze komen niet allemaal uit Den Haagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
De overeenkomst tussen Golden Earring, Anouk en de Red Hot Chili Peppers?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zucht
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Punten voor FKA wat mij betreft. Want iedereen leest de boeken in chronologische volgorde
je kunt ook even naar boven scrollen daar staat de argumentatie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zucht
OW sorry, dat had ik gemist!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Coldfeet had besloten ER...
Ha, mocht Anouk willen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Allen een nummer 1 notering in Amerika?
Heeft wel met lichaam te maken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:52 schreef ColdFeet het volgende:
Gouden tanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |