lol, ik me maar afvragen waar die 100% load vandaan kwamquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Ja gvd, nou heeft Peugeot ook zo'n banner onderin (waar ook wel eens die Google ads staan), dan een 207. Die vertraagt de boel ook als de neten.
Tering vervelend, ik heb er zelfs FF voor gedownload...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:58 schreef Mikkie het volgende:
Ja gvd, nou heeft Peugeot ook zo'n banner onderin (waar ook wel eens die Google ads staan), dan een 207. Die vertraagt de boel ook als de neten.
En sinds wanneer hebben frikandellen daar iets over te zeggen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige frikandellen steken er liever onderin in.
Je moet ze wel een handje helpen voor de saus natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
En sinds wanneer hebben frikandellen daar iets over te zeggen?
Hmmm, vind ze nogal praatjes hebben andersquote:Op zondag 12 augustus 2007 05:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je moet ze wel een handje helpen voor de saus natuurlijk.
Ik heb de kracht er niet meer voor. Ik ga![]()
Mor.
Friet op een broodje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:20 schreef Repeat het volgende:
nooit van gehoord, maar lijkt me ook laf te worden, netzoals kapsalon. Goed idee, maar slappe pattatekes.
Bestel ze dan liever los, op een broodje
Dat meen je echt niet he, een frietje KAPSALON??!!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef MahirBurekovic het volgende:
kapsalon![]()
![]()
![]()
![]()
en t nog durven te bestellen ook.
Er was in rotterdam een of andere kapsalon (flikkers dus) die steeds friet met shoarma, kaas, uien, tomaat, winterpeen en ketjap bestelde bij een of andere stinkturk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat meen je echt niet he, een frietje KAPSALON??!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |