patatje met kroket in saus er bij, was bij mijn vorige snackbar erg bekend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef Dennis_enzo het volgende:
Wtf is een patatje duikboot? De waterfiets ken ik wel
bwehehehehehehquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:54 schreef Leia het volgende:
Ken het beide niet. Leer fatsoenlijk bestellen met je snackbar-slang![]()
duikboot iss uit,kapsalon is inquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:56 schreef Leia het volgende:
Breezerjeugd is volwassen geworden nu krijgen we de snackbar jeugd.
Sex voor een patatje duikboot?
patatje spartaaaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef Cahir het volgende:
Doe mij maar een patatje boeing 747!
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
ik begrijp er hier helemaal niks van![]()
Hehe ja dat wou ik eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef popolon het volgende:
Je moet blij zijn dat je geen lel voor je kop hebt gekregen.
het is allemaal met vleesiesquote:
Als vegetarier ken je nog wel vleesgerechten.quote:
deze nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als vegetarier ken je nog wel vleesgerechten..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef ScudRaket het volgende:
Probeer buiten Rotterdam maar eens een kapsalon te bestellen... Drama.
Ik ook niet, TS is zo'n kut hollander met hun gare benamingen voor iets simpels als een frietje speciaalquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:48 schreef naittun1 het volgende:
Waterfiets ken ik wel, duikboot niet.
hi-la-risch!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eet je een kapsalon ineens op of warm je de restjes morgen weer op?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
ginder?
wulder kunnen tenminste verstaanbaar ons frietjes bestellen.quote:
Ik heb in een cafetaria gewerkt en ik ken geen een van deze uitdrukkingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
patatje duikboot? patatje waterfiets? een KAPSALON???
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef ScudRaket het volgende:
Probeer buiten Rotterdam maar eens een kapsalon te bestellen... Drama.
"Duikboot" is niet gekker dan "oorlog" hoor. En dat is toch echt een term die iedereen kent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:52 schreef rood_verzet het volgende:
Neem me niet kwalijk maar als je geen normaal ABN gebruikt kan ik het wel begrijpen dat men niet weet wat je bedoelt...een patatje duikboot kom op zeg
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
WTF eten jullie ginder?
niiiicequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kapsalon: bakje met patat met daarop kebab of shoarma en daarover knoflooksaus en sla. Bij voorkeur nog een hete pepersaus
-edit- er zullen vast enkele variatieverschillen zijn hier en daar.
Idd man, rare gasten hierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:58 schreef Athmozz het volgende:
WTF eten jullie ginder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |