Spuit 11... ik zou een 'We gaan ervoor' topic wel heel leuk vinden eigenlijk, voor de nog huppelige springerige ladies die nog graag met elkaar elk gevoel en verschilletje met elkaar bespreken, omdat het nog allemaal zo nieuw is
![]()
Hoewel dan het verschil tussen de 3 topics wel goed duidelijk moet zijn:
- We gaan er voor --> voor de net met de pil gestopte meiden die lekker willen beppen over welk wissewasje dat er mee te maken heeft uiteraard
- Wachten op het tweede streepje --> voor als het iets langer duurt, of als je geen zin hebt in de enthousiastelingen die elk pijntje in de borsten met elkaar bespreken (niets negatiefs aan trouwens, wat mij betreft, ik vind het juist spannend om zo mee te kunnen lezen en leven en mee te hopen)
- Als zwanger worden... -> voor de mensen die helaas in de MMM zitten om zwanger te worden
Ik vond het eerlijk gezegd ook een klein beetje sneu toen die twee hyperenthousiaste meiden toch wel getemperd werden in hun enthousiasme, terwijl het misschien wel de belangrijkste en leukste beslissing van hun leven is, om met de pil te stoppen. En ook een beetje eigenbelang
![]()
misschien, want zodra we er hier voor gaan (duurt nog wel ff) dan ben ik ook zo'n hypere vogel die het liefst alles bespreekt, elk twijfeltje en gevoel. Dus voor mij zou zo'n topic dan ook fijn zijn
![]()
Just my 2 cents. Als het gewoon zo blijft zoals het is vind ik het ook helemaal prima, want ik vind op zich wel dat er best lief gereageerd wordt op nieuwkomers, mits die de moeite nemen zich een beetje voor te stellen enzo
Het zou alleen w.m.b. dus leuk zijn als er voor de hypere troela's, die het misschien allemaal voor het eerst gaan meemaken, zo'n apart topic kwam.
Oh enneh... het is idd zo dat als je niet de hele dag op internet kunt kijken, dat je dan soms niet echt alles kunt volgen en bijhouden hier ja